Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-08, 07:30
  #13
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem
B350 verkar stödja Crossfire men inte SLI fast DirectX 12 låter en väl göra samma sak och där blanda hur som helst.

Jag tycker väl inte att det är jätteviktigt huruvida man kan nyttja Vega 11 i framtiden för säg om man hade ett Vega 56 så är det ju "bara" 20% av dess prestanda vi talar om. Det är ju givetvis bättre än inget men .. Och alla spel kommer ju inte stödja det.

Jag hade också föreslagit med 2400G men uppenbarligen blev det för dyrt.
...........................

Jo, man har tydligen ändrat sig så både B350 och X370 ska kunna köra CrossFire. Men som jag uppfattar det så menas då att man har två vanliga grafikkort som jobbar ihop.

Jag får inte fram om det stöder CF mellan 1 grafikkort och den integrerade grafiken. Tycker mig ha sett att det krävs en X370 för det. Det hette Dual Graphics eller Hybrid Graphics förut men ingen tycks veta om det stöds.
Har ett äldre kort med en A10 5800K som jag kört Dual Graphics på. Något stöd från spelet behävs inte.


5 2400G prestanda:
https://wccftech.com/amd-raven-ridge...s-performance/
__________________
Senast redigerad av PeterNoster 2018-03-08 kl. 07:55.
Citera
2018-03-10, 08:54
  #14
Moderator
memymos avatar
Hårdvara: PC --> PC: köpråd - stationärt
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback