Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-23, 08:47
  #13
Medlem
Lös mage kan fixas på några minuter genom ett tips jag fick av en polares morsa. Fyll upp ett glas kallt vatten, addera en matsked potatispulver, rör om, drick. Du går från lös till trög.
Citera
2018-04-10, 14:36
  #14
Medlem
Rekommenderar starkt att du kollar in Dr John Bergman på youtube- Han pratar om hur MAN FÅR HÄLSA PÅ RIKTIGT!
Vården är helt värdelös, helt seriöst. Dom är bra på att ge ut medicin vilket inte ens är bra för oss.

Dom suger på helheten, och det är helhet som kroppen jobbar.
Ditt problem går och fixa, så länge det inte är fixat redan.


Annars är mitt generella råd och börja äta enbart whole food- plantbased diet. Mycket frukt!
Diaree är har ett syfte. Kroppen kan rensa ut skiten den inte behöver på det viset.
Gäller och se upp så kroppen verkligen gör det bara, vilket är svårt speciellt om man inte vet så mycket om kroppen.

Och försök äta rå mat så mycket som möjligt, dvs inte matlagad. Och undvik all kött och mejeri produkter, och all pastöriserad dryck.

Detta är nog en bra start.

Se till att äta hälsosamma kolhydrater, protein och fett. Du har svårt med fett nu, men så småningom åtminstonde.
__________________
Senast redigerad av Kungadolf 2018-04-10 kl. 14:39.
Citera
2018-04-20, 22:07
  #15
Medlem
Något som lugnar ner min mage är peppramint olja, varit det mest effektiva för mig.
Provat Immodium osv men detta känns bättre. Går att köpa i Sverige (japol)

PMa om du undrar mer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback