Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-25, 07:12
  #1705
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja, känslan man får är att blir han dömd så tar han livet av sig
Han såg ledsen och deprimerad ut på bilden från rättegången.
Citera
2018-05-25, 07:52
  #1706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja, känslan man får är att blir han dömd så tar han livet av sig

Det vore nåt alldeles förfärligt om så sker!
Visserligen har jag inte det minsta till övers för den karln och han har säkert under en stor del av sitt liv betett sig "tölpaktigt" för att citera Virtanen, en annan alfabuffel.

Benny Fredriksson orkade inte leva efter det drev han utsatts för av bl a Åsa Linderborg på AB. Stackars Benny var inte ens anklagad för nåt sexualbrottsligt, än mindre åtalad.

Ingen person skall behöva bli tvingad till sex. Ingen person skall behöva dö för att h*n anklagats för övergrepp.

PS: Om det är sant som det påstås här i tråden, att adv EMF kör omkring med en oskuldsvit Porsche med privatskylten JUSTICE då är hon minst sagt omogen.
Med tanke på hur hon hanterar Lasse Kronér, så har EMF inte rätten att tala om rättvisa.
Citera
2018-05-25, 08:09
  #1707
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Det vore nåt alldeles förfärligt om så sker!
Visserligen har jag inte det minsta till övers för den karln och han har säkert under en stor del av sitt liv betett sig "tölpaktigt" för att citera Virtanen, en annan alfabuffel.

Benny Fredriksson orkade inte leva efter det drev han utsatts för av bl a Åsa Linderborg på AB. Stackars Benny var inte ens anklagad för nåt sexualbrottsligt, än mindre åtalad.

Ingen person skall behöva bli tvingad till sex. Ingen person skall behöva dö för att h*n anklagats för övergrepp.

PS: Om det är sant som det påstås här i tråden, att adv EMF kör omkring med en oskuldsvit Porsche med privatskylten JUSTICE då är hon minst sagt omogen.
Med tanke på hur hon hanterar Lasse Kronér, så har EMF inte rätten att tala om rättvisa.



Jag håller med, ingen ska behöva drivas till självmord bara för att rättvisa ska skipas, speciellt inte av en karriärsugen advokat som inte har någon som helst fingertoppskänsla och i grunden inte bryr sig om vare sig målsägaren eller den anklagade utan har en politiskt agenda. (EMF)
Citera
2018-05-25, 09:03
  #1708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag håller med, ingen ska behöva drivas till självmord bara för att rättvisa ska skipas, speciellt inte av en karriärsugen advokat som inte har någon som helst fingertoppskänsla och i grunden inte bryr sig om vare sig målsägaren eller den anklagade utan har en politiskt agenda. (EMF)

Tyvärr inte bara en politisk agenda.
EMF tycks drivas också av omåttlig girighet med tanke på vad som framkommit från hennes tidigare anställda.
Men vill inte gå OffT. Tror det finns tråd om det.
Citera
2018-05-25, 09:38
  #1709
Medlem
Mina tankar om MT. jag visste inte om att han fanns, ej heller hans motpart eller andra tyckare i rätten så jag tar det från början idag. Det var alltså ca 10 år sedan som något hände i en badtunna som är till för samkväm och njutning vad nu det betyder. Vi är inte i Danmark där tunnan är dansk odödlig och alla vet att beröring händer. Denna tunna från 2008 har nu trollats fram av specifika krafter till att bli The Tunna år 2018.

Såja, jag tittar mej varsamt omkring och finner ingen fara i sikte och jag kan inte konsten att känna bakåt i tiden. Allt är ok min vän ler och är glad, jag tackar livet...

Det talas om fingrar max fem på en normal hand och öppningen ... på vadå blir nyfiket min fråga? Jag får ihop det till 5 åtmindstone och var sitter nu dessa enheter? Jo, dom befinner sig inom en skitfabrik ren vetenskaplig fakta till en rättegång av tyckande och sliriga minnen med agendor! Kroppen är en fantastisk skitfabrik som servar oss 24h dygnet utan att klaga och dina moralkakor i form av tankar ändrar inte på det.

Vi lever med våra skitfabriker nära varandra så vi skaffar regler. Och vad som hände med MT utåtgående enheter och Offrets inkommande varor (obeställda men tydligen emottagna sägs det 10 år senare) är oklart.

Ja eftersom detta är en ekonomisk livsavgörande fråga så borde frikännande komma i brist på bevis och en skam utdelas till både MT som troligtvis siktat på fel fabrik och Offret som undanhållit fakta under 10 år för att nu i andra tider ta spjärn, lukta sig till pengar och attackera bångstyrige MT med sitt snyft "han snuddade på mej nu kräver jag att han skall betala och hela samhället och alla andra som våldtogs igår med skador kan vänta. Jag först!".

Ja Jösses, vilket offer och samhälles prioriteringar! Tacka vet jag fotbolll där domaren ger ett gult kort för filmning och inte straff när de vrider sig i tränade positioner för att fuska till sig fördelar.

Skam skall oxå ges till att detta kostat oss skattebetalare stora pengar och Gamen som driver hetsen borde förbjudas i rätten. Men de gapande krokodilerna som luktar blod har stora käftar så jag tar en kaffe till och njuter av att min skitfabrik tar hand om allt. Njutning var ett fint ord som nu byts ut mot hatet, stackars okvinnor och skönt att det fins kvinnor kvar bland oss som inte är makt och hatgalna. Det finns redan tillräckligt många mansgrisar i den rollen.
Citera
2018-05-25, 10:04
  #1710
Medlem
powderfuckers avatar
fan hittar inte dedär klippet när han skäller ut folk på inspelningen. ngn som har den sparad?
Citera
2018-05-25, 10:12
  #1711
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
... Och till en tredje lyssnare var han uppe i analen också.

Orsaken till att "8 vittnen hållit käften" är väl ganska enkel? Shit didn't even happen.

Jag kan tycka att man har ett ansvar och borde åtalas också om man varitvittne till en "våldtäkt" och inte anmält.
Citera
2018-05-25, 10:21
  #1712
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Man döms efter lagen vid det tillfälle det eventuella brottet skedde. Lagen om finger i fittan ändrades 2005, dvs på den punkten är det samma lag nu som då.

Okey. Tack för svaret.
Hur såg påföljden ut då?
Citera
2018-05-25, 10:22
  #1713
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
PS: Om det är sant som det påstås här i tråden, att adv EMF kör omkring med en oskuldsvit Porsche med privatskylten JUSTICE då är hon minst sagt omogen.

Den personliga regskylten finns inte, så nej, det påståendet stämmer mao inte.
Citera
2018-05-25, 10:44
  #1714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Den personliga regskylten finns inte, så nej, det påståendet stämmer mao inte.

Ok, tack för klargörande!
Jag hämtade som sagt uppgiften om den vita Porschen och reg-skylten här i tråden.
Du som vet hur man gör, kan du kolla om EMF har en privatskylt med LYNCHER som text? Jag har förstått att det får vara max 7 tecken. Då borde ju LYNCHER passa henne precis..
Citera
2018-05-25, 10:59
  #1715
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Ok, tack för klargörande!
Jag hämtade som sagt uppgiften om den vita Porschen och reg-skylten här i tråden.
Du som vet hur man gör, kan du kolla om EMF har en privatskylt med LYNCHER som text? Jag har förstått att det får vara max 7 tecken. Då borde ju LYNCHER passa henne precis..


Synd att man inte kan skriva Grinchen på skylten för det hade också passat.

Nåväl rättegången är väl inne på tredje dagen och det är väl dags för slutpläderingar och summering av fallet. Tror ni domen hinner meddelas idag eller att man meddelar den under nästa vecka?
Citera
2018-05-25, 11:00
  #1716
Medlem
Carl Serungs avatar
Är det sista rättegångsdagen idag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback