Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-09, 17:16
  #1201
Medlem
"Åtminstone karlarna i den. Systrarna hade vett att snabbt flytta utomlands ifrån galningarna."

Mmm.. Det ar ju just sa.
Citera
2018-04-09, 20:07
  #1202
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Ja?? Nu baseras i och för sig hela åtalet på fabricerade uppgifter, men OM hans hand nuddat vid hennes stjärt i badtunnan, so what? de var alla full och glada och halvnakna. Om Martin skojar lite så är det väl ingen big deal? Det är väl bara att ge tillbaka genom att stänka lite vatten på honom, eller ge honom en dask på hans stjärt??`Förstår inte varför man ska hålla på och larva sig med att blanda in åklagare osv., men jag är tvärsäker på att den där djävla haggan Lulu Carter ligger bakom och har förgiftat sinnet på det påstådda "offret"!!!

Mitt i prick precis så tror jag också allt förhåller sig. Lulu hade inget komma med så då tvingar hon det lilla flickebarnet att springa och polisanmäla MT. 10 år efter kommer hon på det, just saying
Citera
2018-04-10, 05:30
  #1203
Medlem
QkNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Tar inte lätt på någon våldsbrottslighet nej. Däremot finns det en hel del lagar jag som liberalist vill ha bort.

Vittnen kan väl finnas även efter 20 år..

Lätt att minnas exakt hur något gick till för 9-20 år sedan?
Citera
2018-04-10, 06:12
  #1204
Medlem
Nagonting maste ju vara fel med familjen...
Citera
2018-04-10, 06:28
  #1205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parsons
Nagonting maste ju vara fel med familjen...
Hela familjen Lulu Carter?
Det är bara en sådan så JA!
Hos Timells är det grabbarna M och A som är galna, inte hela familjen.
Snart är det Maj och då startar rättegången, tror det var den 23:e eller i dess närhet.
Citera
2018-04-10, 09:22
  #1206
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiberaVeritas
Hela familjen Lulu Carter?
Det är bara en sådan så JA!
Hos Timells är det grabbarna M och A som är galna, inte hela familjen.
Snart är det Maj och då startar rättegången, tror det var den 23:e eller i dess närhet.
21 maj va?

Jag tror på dig Martin!
Citera
2018-04-10, 13:39
  #1207
Medlem
Tror inte att Timell-lirarna ar nagra riktigt obehagliga gangstertyper, utan mer "inte ratt i huvudet"-pajsare.
Citera
2018-04-10, 14:55
  #1208
Medlem
Har läst FUP:en, och Martin kan på sin höjd bli dömd för ofredande. Ord står mot ord, samt att kvinnan i sina förhör har en helt glasklar minnesbild av "incidenten" som hon säger. Sen började det med en hand mellan benen och slutar med hela handen, eller minst fyra fingrar, inte ont vid första minnet men under förhör minns hon en svår smärta, Hon lägger till för att få händelsen att verka allvarligare, och söker sympatier, av alla som hon berättar för, försöker till och med övertyga FH att Martin är ett svin och lägger över den bevisningen på andra. INGEN har sett vad som hände, och jag tror att hon ville synas men var för pryd i sällskapet med dom andra kvinnorna. Sen är det praktisk taget svårt att få in en hand i fittan utan rejält med smörjmedel, rätt vinkel, vidöppna särade ben. praktisk taget omöjligt i en badtunna med 5-6 pers i. Det hela stinker, och efter 9 års funderande vara så exakt vid själva händelsen, men inte det runt omkring. Mytoman som borde stämmas skiten ur. Vittnes uppgifterna går isär men ger en samlad bild att något hände men inte vad. Hon skarvar och ljuger för att få medhåll, sympatier från dom andra då hon vet att flera inte gillar honom personligen, ett sätt att bli accepterad. Hon har enligt sambons förhör sagt att han stoppade tummen i anus, eller så hittar han på för att späda på synen av en pervers bild av Martin. Kvinnan vet att det hon sagt från början inte stämmer med verkligheten vilket märks i sista förhöret, där hon önskar att den mygga Martin hade på sig varit på. Flera detaljer tvekar hon på i ena förhöret, medans hon är tvärsäker i andra. En slyna som hon som tillåts hålla på så här skall låsas in. Martin som har fått hela sin karriär raserad av en mediakåt mytoman, hoppas han får ett rejält skadestånd.
Citera
2018-04-10, 16:12
  #1209
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
Har läst FUP:en, och Martin kan på sin höjd bli dömd för ofredande. Ord står mot ord, samt att kvinnan i sina förhör har en helt glasklar minnesbild av "incidenten" som hon säger. Sen började det med en hand mellan benen och slutar med hela handen, eller minst fyra fingrar, inte ont vid första minnet men under förhör minns hon en svår smärta, Hon lägger till för att få händelsen att verka allvarligare, och söker sympatier, av alla som hon berättar för, försöker till och med övertyga FH att Martin är ett svin och lägger över den bevisningen på andra. INGEN har sett vad som hände, och jag tror att hon ville synas men var för pryd i sällskapet med dom andra kvinnorna. Sen är det praktisk taget svårt att få in en hand i fittan utan rejält med smörjmedel, rätt vinkel, vidöppna särade ben. praktisk taget omöjligt i en badtunna med 5-6 pers i. Det hela stinker, och efter 9 års funderande vara så exakt vid själva händelsen, men inte det runt omkring. Mytoman som borde stämmas skiten ur. Vittnes uppgifterna går isär men ger en samlad bild att något hände men inte vad. Hon skarvar och ljuger för att få medhåll, sympatier från dom andra då hon vet att flera inte gillar honom personligen, ett sätt att bli accepterad. Hon har enligt sambons förhör sagt att han stoppade tummen i anus, eller så hittar han på för att späda på synen av en pervers bild av Martin. Kvinnan vet att det hon sagt från början inte stämmer med verkligheten vilket märks i sista förhöret, där hon önskar att den mygga Martin hade på sig varit på. Flera detaljer tvekar hon på i ena förhöret, medans hon är tvärsäker i andra. En slyna som hon som tillåts hålla på så här skall låsas in. Martin som har fått hela sin karriär raserad av en mediakåt mytoman, hoppas han får ett rejält skadestånd.

Du har fel i första meningen. De övriga meningarna har säkert samma faktafel så jag hoppar över de.
Tips: Sexuellt ofredande, som du antagligen menar, har kort preskriptionstid.
Citera
2018-04-10, 16:16
  #1210
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Hur vet du att det inte blir nästa steg efter att han friats i detta "åtal"
Baserat på den tillgängliga informationen i FUP.
Citera
2018-04-10, 17:21
  #1211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
I vått tillstånd så går åtminstone två in. Enligt egen erfarenhet.

Vem har inte badat bubbelpool på Birka?

Skitsamma, bröderna Timell är körda för alla framtid. Inget som skakar mig, mera tillfredsställande att TV4-idioter (TV3 ....etc etc) kastas ut.

Nu tar vi tag i några kärringar så att det blir jämnt. Sjödin? Tilde? Renee? Malou?
är det då du särar på benen rejält en tjej som har benen ihop och inte vill ha ett finger där så tror jag inte det är så lätt
Citera
2018-04-10, 23:52
  #1212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Du har fel i första meningen. De övriga meningarna har säkert samma faktafel så jag hoppar över de.
Tips: Sexuellt ofredande, som du antagligen menar, har kort preskriptionstid.

Inte enligt 2005 års lag som gäller här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback