Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-26, 10:39
  #13
Medlem
mmas avatar
Tyvärr sakade galan en viktig fight, men blev riktigt underhållande!

MVP alltså. Jösses! Nu måste dom ju bara göra Daley mot MVP. Det är det bästa dom kan göra!

Och mousai mot Rory.
Citera
2018-05-26, 15:07
  #14
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Tyvärr sakade galan en viktig fight, men blev riktigt underhållande!

MVP alltså. Jösses! Nu måste dom ju bara göra Daley mot MVP. Det är det bästa dom kan göra!

Och mousai mot Rory.

Vad är det för nötter de ger MVP egentligen? Den matchen var ju rent trams. Han är ju för bra för Bellator och kommer aldrig att få något ”legacy” om han inte går till UFC. Tror dock inte att han kan Lena på samma sätt där.
Citera
2018-05-26, 15:22
  #15
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Vad är det för nötter de ger MVP egentligen? Den matchen var ju rent trams. Han är ju för bra för Bellator och kommer aldrig att få något ”legacy” om han inte går till UFC. Tror dock inte att han kan Lena på samma sätt där.

Jag blev förvånad, Caveman är faktiskt inte så dålig. Dock bör detta resultat göra att nästa fight blir ett rejält kliv upp, som jag skrev innan, Daley! Dom måste sätta upp MVP mot Daley! Den fighten kan inte bli annat än underhållande, och tar MVP daley stående så är det ett enormt kvitto på hans standup.
Citera
2018-05-26, 21:20
  #16
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jag blev förvånad, Caveman är faktiskt inte så dålig. Dock bör detta resultat göra att nästa fight blir ett rejält kliv upp, som jag skrev innan, Daley! Dom måste sätta upp MVP mot Daley! Den fighten kan inte bli annat än underhållande, och tar MVP daley stående så är det ett enormt kvitto på hans standup.

Vill bara dubbelkolla så jag inte missförstår då jag ej följer Bellator. Menar du Paul Daley? Han har vunnit varannan match senaste sex matcherna...
Citera
2018-05-26, 22:35
  #17
Medlem
Mx_1337s avatar
Underhållande gala, trots att Cro Cop/Nelson föll bort.

Mousasi gjorde väl inte någon varken förvånad eller besviken.

MVP fortsätter se bra ut. Trodde/hoppades att Caveman, som faktiskt är den bäste han har mött (möjligen delat med en long past prime Cyborg), skulle göra bättre ifrån sig. Trist att han gav upp.
Underhållande som fan, men MVP har fortfarande inte mött motstånd som kan få mig att bli övertygad om att han är ett framtida toppnamn.
Ställer man honom mot Rory MacDonald tror jag streaken tar slut när. Lär inte hända än dock. Vore intressant om de faktiskt fick till match mot Paul Daley. Trots att Daley också är bortom sin prime så kan han ändå släcka vem som om han stänger distansen. Även om Jag hade hållit MVP som favorit i en sån match så hade den fått ses som hans svåraste uppgift hittills.

Kul att Davis vann, snygg head kick!

Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Vill bara dubbelkolla så jag inte missförstår då jag ej följer Bellator. Menar du Paul Daley? Han har vunnit varannan match senaste sex matcherna...
Jo han blandar och ger. Dock är han "bäst" på att förlora mot brottare. Som mot Fitch senast. Innan det knockade han Lorentz Larkin. Som jag skrev ovan kan han ta sig förbi MVP's ninjaflash-distans så kan det bli intressant.
Citera
2018-05-26, 23:48
  #18
Avstängd
Vitingens avatar
När är den här galan? Svårt att skriva datum i rubriken så man vet när det är?
Citera
2018-05-27, 01:32
  #19
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Vill bara dubbelkolla så jag inte missförstår då jag ej följer Bellator. Menar du Paul Daley? Han har vunnit varannan match senaste sex matcherna...

Jag menar absolut honom!
Citera
2018-05-27, 01:32
  #20
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
När är den här galan? Svårt att skriva datum i rubriken så man vet när det är?

Den var natten mot lördag.

Jobbigt när inte exakt all info är serverat på silverfat va?
Citera
2018-05-27, 07:17
  #21
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
MVP fortsätter se bra ut. Trodde/hoppades att Caveman, som faktiskt är den bäste han har mött (möjligen delat med en long past prime Cyborg), skulle göra bättre ifrån sig. Trist att han gav upp.
Underhållande som fan, men MVP har fortfarande inte mött motstånd som kan få mig att bli övertygad om att han är ett framtida toppnamn.
Ställer man honom mot Rory MacDonald tror jag streaken tar slut när. Lär inte hända än dock. Vore intressant om de faktiskt fick till match mot Paul Daley. Trots att Daley också är bortom sin prime så kan han ändå släcka vem som om han stänger distansen. Även om Jag hade hållit MVP som favorit i en sån match så hade den fått ses som hans svåraste uppgift hittills.

Kul att Davis vann, snygg head kick!


Jo han blandar och ger. Dock är han "bäst" på att förlora mot brottare. Som mot Fitch senast. Innan det knockade han Lorentz Larkin. Som jag skrev ovan kan han ta sig förbi MVP's ninjaflash-distans så kan det bli intressant.

Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jag menar absolut honom!

För en som inte följer Bellator men ändå sett MVP på youtube känns det en smula märkligt att matcha honom mot en 35-åring som förlorar varannan match, även om förlusterna enligt kommentar ovan verkar ha kommit mot brottare.

Ge honom titelmatchen eller killen under titeln så man får se vad hypen klarar av. Att padda upp hans record känns som slöseri med tid, åren går och campen tar på kroppen.
Citera
2018-05-27, 10:23
  #22
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
För en som inte följer Bellator men ändå sett MVP på youtube känns det en smula märkligt att matcha honom mot en 35-åring som förlorar varannan match, även om förlusterna enligt kommentar ovan verkar ha kommit mot brottare.

Ge honom titelmatchen eller killen under titeln så man får se vad hypen klarar av. Att padda upp hans record känns som slöseri med tid, åren går och campen tar på kroppen.

Grejen är att det kommer bli en ren standup-fight och Daley är grym där. Det skulle bli riktigt underhållande och bra. Och det är redan mycket snack och hat mellan dom, det skulle helt enkelt bli en stor och bra fight.

Tar MVP honom stående är det ett riktigt bra kvitto.
Citera
2018-05-29, 06:39
  #23
Medlem
Michael Page. Denna man ger mig gåshud. Mest underhållande fightern sedan Anderson Silva! Dock så behöver han gå till UFC.
Och han bör dra ner på skojigheterna en del. Det blir lite långrandigt om det fortsätter i andra ronden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback