Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-03-05, 18:04
  #1
Medlem
ProosedontObungos avatar
Kön: Grabb
Ålder: 19
Erfarenheter: Syra (6x), Cannabis, Alkohol och MDMA
Vikt: 70
Längd: 190
När? 3 mars 2018

Amazonian är känd för att vara väldigt visuell och för att ge näst intill "orgasmiska" känslor, ingen aning om det är någon skillnad på olika typer av cubensis. Någon som vet om detta stämmer?



20:30
Dricker en kopp te och kollar på filmen deadpool för att komma in i rätt "headspace".

Andas lugnt och varvar ner mig efter en ganska hektisk dag, känner hur lugnet sprider sig. Luktar på svampen, usch, luktar inget vidare. Smakar en LITEN bit, smakar bättre än det luktar.

Jag är osäker på hur mycket jag vill ta, bestämmer mig för att ta 3 gram för att första gången ska vara riktigt speciell!

22:00

Filmen tar slut. Rolig som fan är den.

När jag tar syra stör jag mig alltid på att jag känner mig smutsig. Så jag bestämmer mig för att ta en dusch!

22:05

Tuggar i mig svamparna, i början var det helt okej, men när jag har 1 gram kvar måste jag tvinga i mig det.

Redan när jag börjar tugga på svampen känner jag en "energi", antar att det bara är lite adrenalin eller nått.

Mår något illa av smaken så dricker ett glas tropisk juice, fasen va gott.

22:30

Hela kroppen kittlas och känns lite som när man är högst upp på fritt fall innan man faller ner, liksom lite "on edge"

Sitter o kollar på family guy för att fördriva tiden innan jag peakar.

23:00

Allting känns "smooth". Ungefär som att varje tanke och rörelse hänger ihop i en enda stor rörelse. Ljuset från lampan börjar ändra färg. Från lila, till blå, till grön. Sedan förblir väggen grön en lång period.

Jag trodde att jag peakade, tänkte "Fan, Borde tagit mer detta är ingeting"

23:30

Nu jävlar tog det fart, eller nja, tvärtom saktade allting ner.

Har svårt att följa med i handlingen i family guy, en handling som t.om 10 åringar kan följa, det är då jag börjar inse att jag kanske hade tagit lite väl mycket.

Stänger av family guy och bara ligger o stönar. Allting ser ut som en 30 hertz skärm där allting "refreshas"

Min vägg som har varit helt grön i en halvtimme nu blir ännu grönare. Känns som väggen trillar över mig och absorberar mig. Det är då egodöden börjar lite smått.

Ligger och lyssnar på lite musik, satan va det låter fantastiskt. Tycker dock det låter ännu bättre på LSD.

00:00 ish

Behöver verkligen pissa. När jag går mot badrummet så "vickar jag fram" ofrivilligt, försöker gå normalt men det går inte, någon som har upplevt detta?

Innan jag kommer fram till toaletten så känner jag en udda känsla, kan inte röra mig. Ingeting rör sig, klockan står still. Många skulle nog känna panik, men jag kände "Äntligen". Men tiden "startar" igen efter vad som känns som 20 sekunder.

Kollar i spegeln, säger till mig själv "Jahapp, Fitta vad mycket svamp du åt då".

Sätter mig ner på knäna när jag pissar för det skulle nog inte gå så bra att sikta. Dessutom var min penis ovanligt liten, precis som på MDMA.

När jag reser mig upp blir min spegel till vatten, så bestämmer mig för att tvätta händerna i spegeln .

Någon gång mellan 00:30 och 1:00

Lägger mig i sängen igen. Ögonen stänger sig själva, kämpar inte emot utan låter dem göra vad dem vill.

Ser en flod. Floden går till en början in i mitt öra, i floden finns en massa saker jag kommer ihåg folk har sagt till mig. Efter ett tag ser jag mina kroppsdelar, en i taget, flyta iväg med floden, även alla mina minnen flyter bort.

Tillslut var endast mitt medvetande kvar, känner ingeting speciellt, bara existerar, Känner inga krav eller någon stress, satan vad avslappnande.

2:00

Hör symbaler, skrik och lite diverse saker spelas upp i mitt huvud.

Efter ett tag hör jag en låt, försöker skriva ner den på mobilen. Trodde att det var en låt jag kommit på själv, men vid senare eftertanke inser jag att det är låten "money - pink floyd"

(https://www.youtube.com/watch?v=-0kcet4aPpQ)

3:00

Effekterna börjar bli lite mindre märkbara.

Kan inte ligga still, rullar ner på golvet. Stönar och skriker i både smärta och kärlek. Stänger ögonen och känner hur tiden slutar fungera, återupplever hela mänsklighetens historia på en och samma gång, alltifrån istiden till WW2. Inser att det har varit mer hemska saker som hänt än positiva, inser att jag borde förändra hur jag beter mig.

4:00

Får en massa minnen från lågstadiet, hör hur min flickvän som jag nyligen blev dumpad av pratar med mig, ber henne att fara åt helvete.

Somnar ungefär då, Vaknar klockan 10, helt nykter


Dagarna efter: Mår jävligt mycket bättre, får fler och fler minnen varje timme som går.

Vad jag lärde mig: "Sluta vara ett as, finns tillräckligt med sådana redan" och "Du behöver chilla lite, du stressar för mycket, du kommer må mycket bättre om du chillar"
__________________
Senast redigerad av ProosedontObungo 2018-03-05 kl. 18:10.
Citera
2018-03-05, 19:51
  #2
Medlem
NickyPs avatar
Hahaha, själsligt! Påminner om min första resa på hbw frön.. Hade inte mycket förväntningar på några fröer men helvete vilken fart de va i dom..
Citera
2018-03-05, 20:23
  #3
Medlem
ProosedontObungos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickyP
Hahaha, själsligt! Påminner om min första resa på hbw frön.. Hade inte mycket förväntningar på några fröer men helvete vilken fart de va i dom..

Provade 5 st hbw för nån vecka sen, spydde, sen kändes det ungefär som att vara full.

Hur många tog du?
Citera
2018-03-05, 20:31
  #4
Medlem
NickyPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProosedontObungo
Provade 5 st hbw för nån vecka sen, spydde, sen kändes det ungefär som att vara full.

Hur många tog du?

Detta va typ 10 år sen, jag käka också 5.. Spydde första timmen sen lä de sig, grejen med dom fröna precis som allt annat naturen har att erbjuda så skiljer sig kvalitén enormt beroende på odling mm..
Citera
2018-03-06, 17:58
  #5
Medlem
Nochillss avatar
Körde Amazonian strain, 2,5 gram igår kväll, den har en mycket speciell och skum känsla.
Ger en betydligt starkare bodyload än vad Azurescens ger i samma mängd.

Blev totalt paralyserad och såg hur utomjordingar arbetade febrilt med att hålla ihop tid och rum.
Citera
2018-03-07, 18:53
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProosedontObungo
Provade 5 st hbw för nån vecka sen, spydde, sen kändes det ungefär som att vara full.

Hur många tog du?

Jag tog 13st.. hände inget från kl 02.00 till 05.00 så gick och la mig i säng.. sover tills jag vaknar trippandes!.. min bror kom till mig och frågade ifall jag hade använt en ostrivare som han höll i handen fram mot mig.. i nästa sekund när han frågat det så morphas ostriven genom olika geometriska mönster i 3d tills den morphas till ett lås och jag kund inte skilja detta från verklighet.. sen morphadesmin brors huvud till en alien.. nådde "nivå 5" på de där jäffla fröna.. det dåliga är att fröna man köper kan va dåligt potenta också.
Citera
2018-03-08, 20:05
  #7
Medlem
ProosedontObungos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Jag tog 13st.. hände inget från kl 02.00 till 05.00 så gick och la mig i säng.. sover tills jag vaknar trippandes!.. min bror kom till mig och frågade ifall jag hade använt en ostrivare som han höll i handen fram mot mig.. i nästa sekund när han frågat det så morphas ostriven genom olika geometriska mönster i 3d tills den morphas till ett lås och jag kund inte skilja detta från verklighet.. sen morphadesmin brors huvud till en alien.. nådde "nivå 5" på de där jäffla fröna.. det dåliga är att fröna man köper kan va dåligt potenta också.

Vart köpte du dina?

Köpte mina från nån jävel på ebay så d kan nog ha varit dåligt potenta!
Citera
2018-03-09, 12:28
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProosedontObungo
Vart köpte du dina?

Köpte mina från nån jävel på ebay så d kan nog ha varit dåligt potenta!
Köpte mina bästa frön från prylshoppen..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback