Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-16, 12:00
  #169
Medlem
TheOverfiends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag har sett videorna, och det är inte granskning, utan ren propaganda från sd-anhängare och rasister.

Jag håller inte med dig och har samtidigt svårt att tro på dig att du "sett videorna" när du slänger ur dig dessa epiteter. Själv anser jag att GS förtjärnar ett journalistpris för sin granskning.
Citera
2018-03-16, 13:31
  #170
Avstängd
Svarta.Panterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag har sett videorna, och det är inte granskning, utan ren propaganda från sd-anhängare och rasister.

Måste ha svidit rejält att veta att du hjälpte de hemska rasisterna att få uppmärksamhet genom att du tittade på deras videos och ökade på deras tittarsiffror.

Hur vet du förresten att de är vare sig SD-anhängare eller rasister?
Citera
2018-03-17, 12:29
  #171
Medlem
A-party-with-martys avatar
Inte för att jag köpt Expressen men dom har ju skrivit om vilka svin Google är o gett sig på den där kvinnan (Anna nånting?, surt att det inte var en hetroman dom fick jaga) i flera dagar i sträck. Alltså deras konkurrenter lär väl undra vad fan dom håller på med. Dock såg jag att Ashberg hade skrivit nått anti-google i Aftonbladet Är ju ganska självklart att detta inte har något relevans för det svenska folket utan snarare handlar om att kämpa för deras privata egenintresse. Dom beter sig som aggressiva myror när nån gått för nära deras stack.
Citera
2018-03-17, 12:50
  #172
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag har sett videorna, och det är inte granskning, utan ren propaganda från sd-anhängare och rasister.

Visst svider det att några amatörer gör ett bättre journalistiskt arbete än dn, expressen och aftonbladet tillsammans?
Citera
2018-03-17, 22:54
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Visst svider det att några amatörer gör ett bättre journalistiskt arbete än dn, expressen och aftonbladet tillsammans?
de gör ju inte ett bättre jobb, de är totalt okritiska megafoner åt sd och nazister
Citera
2018-03-18, 07:26
  #174
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
de gör ju inte ett bättre jobb, de är totalt okritiska megafoner åt sd och nazister

Nej, dina favorittidningar är megafoner åt etablissemanget, dessa herrar ställer frågorna som makthavarna inte vill ha, och det får de mycket skit för nu. Riktiga journalister som hånas och förföljs i Sverige.
Citera
2018-03-18, 12:03
  #175
Avstängd
Svarta.Panterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
de gör ju inte ett bättre jobb, de är totalt okritiska megafoner åt sd och nazister

Lite som Politism och IRM är lydiga megafoner åt det vänsterliberala etablissemanget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback