Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-05, 16:24
  #1
Medlem
Hej!

Säg att man råkar ha dianabol liggande hemma. Säg också att man bara har möjlighet att träna (på gym då) 2 gånger i veckan. Skulle det finnas någon poäng med att slänga i sig en liten dos (10) innan gympassen?

Är det meningslöst? Muckar jag med kroppen utan att få något för det eller skulle man kunna se det som en liten knuff för träningen bara?
Har läst igenom hela dianabol-tråden utan att riktigt komma fram till ett svar på detta.

Jag har för övrigt tränat i +15 år och har kört orala innan utan att få några problem. Eller ja, problem som jag vet om
Citera
2018-03-05, 17:23
  #2
Medlem
kaviarjannes avatar
Generellt brukar man säga att det inte är värt det att köra 10mg ED, att du skulle få resultat på 20mg/w är således att förkasta. Därtill låter det som ett sjukt dumt upplägg att inte köra orala som tex dbol ED.
Citera
2018-03-05, 18:38
  #3
Medlem
CH-CHALKs avatar
Vad fan vill du uppnå? Ja, det är meningslöst. Du ror bakåt i båten till och med. Hur mycket har du egentligen läst på? Senaste sidan?
Citera
2018-03-05, 23:52
  #4
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CH-CHALK
Vad fan vill du uppnå? Ja, det är meningslöst. Du ror bakåt i båten till och med. Hur mycket har du egentligen läst på? Senaste sidan?

Att TS ens skulle ro bakåt med båten är en överdrift. Årorna fanns knappt från början å båten är snarare en bit driftved skulle jag säga.

Till TS: Förverka genast tabletterna på ett säkert vis, dvs inte i badrumspapperskorgen så lillbrorsan kommer å stoppar i sig dem, å lär dig träna/äta om du vill uppnå en fysiologisk förändring.


Mvh,

-Alfred
Citera
2018-03-06, 15:53
  #5
Medlem
Haha, ja man får väl tacka. Gött att till sist inse att det är dags att slänga dem åt helvete.

Sedan är jag nog lite vassare på träning än vad ni tänker nu. Inte bara nybörjare som får ogenomtänkta idéer...

Träna väl alla som läste och alla som kom med ärlig input (som vi så fint kallar sågningarna)!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback