Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-05-28, 03:42
  #37
Medlem
jag vill uppleva extrem kuktortyr på min kuk, hur går jag tillväga för att hitta någon som gör detta på mig?
Citera
2020-05-29, 16:39
  #38
Medlem
triptykens avatar
Som alla sagt: det är ok.

Att hitta nån är litet svårare antagligen, men jag skulle se till att hänga i kinkforum och annat.

Nu är jag inte inne på detta själv men har några bekanta som gillar femdom och det heterosnubbarna klagar på att det är litet knivigt att hitta nån. Det finns fler subs än doms överlag speciellt kvinnliga doms kan det vara ont om - men jag tycker genuint att det här är nåt du ska ge dig in på för att testa. Bara du går in på det med öppna ögon och litet efterforskande.

Vet att kink-folk har munches i dom större städerna ibland (mötas och snacka, helt utan sex) och det kan vara värt att fråga om man får följa med och snacka. Det är viktigt att förstå just hur det hela funkar, hur man har bra BDSM sex osv. Spela med jävligt öppna kort här om du gör det - att du aldrig testat, att du vill testa men inte vet hur och hur det funkar och du vill inte vara en douche.

Jag tror det är det säkraste kortet - förvänta dig att det kommer vara vanliga litet matta människor där och att du är där för att snacka om det här, fråga dumma frågor och glatt snacka med alla.

Sen in på ett kinkforum, eller grupp om dom har det (och du tycker dom var trevliga) - worst worst case så får du chansen att testa och det var inte alls så kul som du trodde, men då har du lärt känna litet udda folk och det i sig är värt det. Bästa fall, du träffar en tjej som tänder på att dominera dig.

Bara ge dig in och snacka.
Citera
2020-06-28, 13:37
  #39
Medlem
Någon som hittat en bra domina?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback