Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-05, 13:37
  #1
Medlem
Meeis avatar
Finns det någon här med lite erfarenhet av Xiaomi Mi Max 2? Speciellt batteritiden då jag har haft en Lenovo P2 vilket jag älskar då jag bara behövde ladda var tredje dag eller så vid normal användning.

Blir dock lite tveksam på om den är lite för stor att hålla i och ha i fickan (5.5 var ganska lagom).
__________________
Senast redigerad av Meei 2018-03-05 kl. 14:26.
Citera
2018-03-05, 22:17
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meei
Finns det någon här med lite erfarenhet av Xiaomi Mi Max 2? Speciellt batteritiden då jag har haft en Lenovo P2 vilket jag älskar då jag bara behövde ladda var tredje dag eller så vid normal användning.

Blir dock lite tveksam på om den är lite för stor att hålla i och ha i fickan (5.5 var ganska lagom).

Om kläderna inte har extremt stora fickor så lär det bli svårt. Vill du ha en Xiaomi telefon med samma skärmstorlek(5,5") så har du alltid Redmi Note 4. Annars har du alltid Redmi Note 5(5 plus global version), med 6" skärm.
Citera
2018-03-08, 01:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meei
Finns det någon här med lite erfarenhet av Xiaomi Mi Max 2? Speciellt batteritiden då jag har haft en Lenovo P2 vilket jag älskar då jag bara behövde ladda var tredje dag eller så vid normal användning.

Blir dock lite tveksam på om den är lite för stor att hålla i och ha i fickan (5.5 var ganska lagom).
Jag har/har haft en. Slutade ta laddning en vecka efter att garantin gick ut.. Trots det så överväger jag att köpa en ny, alternativt laga den men den är ju så billig så knappt lönt. Skärmen vill jag inte ha mindre efter att ha vant mig. Sticker upp en cm ur tighta jeans så verkligen inget man stör sig på att den skulle vara för stor. Tills den gick sönder så var det bästa telefonen jag haft med tanke på skärmen, batteritiden och prestandan. Sjukt vad man får för pengarna..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback