Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-03-05, 09:05
  #1
Medlem
Ålder: 34
Vikt: 80kg
Hälsoprofil: Mycket god hälsa och fitnessnivå

Substanser:
Cannabis
Ketamin 0.4g
Fluktizolam 0.5mg 3 gånger
Kaffe
Aminosyror

08.30 Vaknar som vanligt lite grinig och osugen på allt men kroppen ville upp, tog en morgonpuff modell grön såsom lördagen förtjänar, sen är humöret på topp. Bygger lite vidare på min Space Bucket medans jag lyssnar på klassisk musik* hjärnan spinner som en katt. Tar mina kosttillskott där ingår Agmatine som förbättrar glutamatsystemet i kroppen…blablabla de betyder mer effekt för glädjemotorn du har i pallet!

*(Fick nyligen veta av min mor att hon spelade klassisk musik för mig när jag var en liten bebis, jag har verkligen börjat lyssna igen och det händer mystiska saker i hjärnan, ångestdämpande, kreativitet som flödar, ett otroligt lugn att nämna några) (Tack morsan om du läser detta! Kärlek till dig alltid.)

09.30 En tur till farmor kommer sätta mig i ett bra mindset, vi gjorde omelett ihop sen tog en promenad, mycket trevligt.

15:00 Köpte lasagneplattor och mjölk för en bra grund till kvällens aktiviteter.

15.30 Hemma, tar en kaffe, puffar igen, spelar lite Diablo 3 som jag fastnat för igen, en konstig sorts kontakt till spelet. "Vivaldi The Four seasons" dundrar i musiksystemet.

17.30 Äter en stor portion lasagne.

18.30 0.5mg fluktizolan för ångestdämp och muskelavslappning

18.30 1 ljusblå Nespresso Ecstasy inmundigad

18.45 spelar vidare en stund tills jag går upp och rullar en till fining, klassiska musiken i bakgrunden.

19.00-20.00 Esctasy tabletten slår på och jag mår helt underbart men fortfarande helt klarvaken och full kontroll, jag blir smått irriterad för jag vill pusha gränsen lite.

20.30 Kommer ihåg att jag har ungefär 0.4g Ketamin kvar i hemliga lådan. Tvekar inte en sekund utan häller upp resten i 2 rätt feta linor. Suger i mig dom snabbt, svider satan!

20.40ish (Nu blir tidstämplarna mindre noggranna) Känner den där sprakande känslan, nästan som åska i ditt undermedvetna, musiken och spelet börjar låta väldigt eko´igt? Rösterna i spelet låter som de är i kyrkan och har änglaröster….häftigt!

20.45 Tappar allt koncept av tid och rum, ego existerar inte den här världen. Allt är väldigt abstrakt och bilder i form av metaforer för allt som finns i universum flimrar förbi, jag ser andra dimensioner som jag omöjligen kan beskriva förutom lila nebulosamönster. Jag sitter i någon sorts tron/säte men jag kan inte röra mig, varelser hoppar in i min fysiska kropp och lånar den för att se vad vi håller på med, de är ej elaka mer som nyfikna och otåliga barn och kan bara försöka beskriva de som busiga älvaliknande varelser. Detta pågick relativt snabbt upplever jag.

Sugs sedan in i mig själv totalt, jag är medveten att jag ligger i sängen hemma och jag hör musiken som är helt underbar, det låter som Musan, Gud, Kreativitet, Moder jord vad du nu vill kalla det spelade harpa på strängen som är min själ.
Jag lämnar snabbt det område inom mig och går in i
• Nervsystemet, analyserar; inga problem
• Skelett/muskler, analyserar; Flertal mindre problem / Åtgärdar med justeringar inifrån (Fråga mig ej hur)
• Hjärnan, analyserar; 2 mindre och 1 stor ärrvävnad (Medelkritisk trauma) / Åtgärd Plasticiteten är maxad genom kvällens processer, jag känner att hjärnan känns som flytande guld innanför skallbenet så med en osynlig hand tar jag försiktigt tag i ärrvävnaden med tummen och pekfingret i mitten och drar av den som en smutsig duk. En otrolig känsla av lättnad infinner sig.

Hjärnan avklarad och jag sugs in i en sorts maskhål som en slipNslide gjord på regnbågens alla ljus och rena möjligheter.
Åter tillbaka till källan av min inspiration, jag förnimmer min musa i närheten. Hon är här säger jag högt och ler, jag hör hennes spelande noter på min själ. Jag närmar mig ljuset, en gyllene outsinlig källa av gyllene rent ljust som strömmar från himlen, jag doppar mina händer och tjuter av lycka och kreativitet. Kärleken är helt enorm! Jag inser att denna kraft är Gud, Själen, Kreativitet, Kärlek, Godhet…Allt strålar från samma källa och jag skuttar runt i den som ett barn i första snön.

Jag backar undan lite från min berusning, inte av rädsla utan av nyfikenhet, jag var inte klar här! Jag måste få med mig något tillbaka till verkligheten men jag är fortfarande i det djupaste *Flow State du kan vara i, jag var ej medveten på ett sätt som är normalt utan jag satt ovanför min hjärna som i en exekutiv VD styr ett väloljat företag, jag bara översåg maskineriet och det skötte sig själv helt perfekt.
Jag spelar vidare, Diablo 3 kanske kan vara något sorts verktyg där jag kan ta med mig något tänker jag.

23.00 Spelar på Hardcore (Gubben dör permanent så man måste va försiktig) Och mina händer börjar röra sig i takt med musiken, tangenterna som styr gubben och hans attacker är min Cello, min flowstate tar över mer och mer. En symfoni av kaos och förstörelse fortsätter nån timme eller två tills jag vaknar till.

03.00 puffar igen och tar ett sömnpiller, det var en änglalik upplevelse.

Avslutningsvis så spelar jag annorlunda efter detta och är väldigt glad att jag hade denna upplevelse, förhoppningsvis har det långtverkande terapeutiska effekter men för tidigt att säga än. Fridens med er!
Citera
2018-03-05, 09:07
  #2
Medlem
Min gubbe dog dagen efter av att datorn kraschade
Citera
2018-03-26, 14:38
  #3
Medlem
grymt101s avatar
Bra rapport faktiskt, intressant blandning, kändes det värt det?

Tragiskt att du dog dagen efter
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback