Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-07, 14:41
  #13
Avstängd
Lamrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossebanjo
Hur går jag tillväga om jag funderar på att bli ett professionellt troll som arbetar hemifrån?

Du går ut och hittar en grotta i skogen, helst en träbro intill.
Sen börjar du skriva novell från en gammal skrivare om ditt liv i skogen.
Citera
2018-03-07, 18:04
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bossebanjo
Nu menade jag inte riktningslöst trollande, utan arbete för en avlönad agenda. Och visst är det ett riktigt arbete, som kan vara både viktigt eller förödande beroende på åsikter.

Jag har ingen aning om hur många i exempelvis Sverige som har detta som heltidssysselsättning, men det borde vara en hel del.
Hela Flashback kryllar ju av oss! Jag får en hel del rubel för att skriva det jag gör.
Citera
2018-03-16, 15:06
  #15
Medlem
LeifD2s avatar
Det är snart val i Sverige. Funderar seriöst på att kontakta alla riksdagspartierna och erbjuda mina tjänster.
Idén som professionellt nättroll känns bättre och bättre ju mer den får mogna.
Citera
2018-03-19, 13:58
  #16
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Det är snart val i Sverige. Funderar seriöst på att kontakta alla riksdagspartierna och erbjuda mina tjänster.
Idén som professionellt nättroll känns bättre och bättre ju mer den får mogna.

När du har blivit avslöjad och bränt dina broar till en annan karriär kan du alltid skriva en bok om dina erfarenheter
Citera
2018-03-19, 14:00
  #17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Steg ett måste var att utbilda sig. Det finns säkert kurser på Bommersvik för den som vill förkovra sig i trollandets tekniker.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback