Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-28, 20:16
  #457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midorfeed
Är man ute i svängen så får man ligga förr eller senare. Inte alltid snygga brudar, men nån kåt brud vill alltid ligga och då gäller det att ta chansen. Visa att man är intresserad. Ni som aldrig får ligga sitter hemma med era datorspel och hobbys och då får man ingen fitta. Går numera online men det är segt.
Gäller att ha ett socialt sammanhang och inte bara gå på krogen med dina polare som är lika nörd som dig (kan funka det med iofs) utan det är mycket lättare om man känner tjejerna lite och umgås med dem.
Skaffa lite tjej bekanta och hör dig för så kan ni kanske styra upp nåt kul att hitta på ett par killar och tjejer. Är man totalt ointresserad av kontakt med människor i annat syfte än att knulla då blir det svårt tyvärr!

Tycker du har ett bra inlägg som är spot on i ämnet. Som du skriver, man måste vara beredd att knulla en hel del mindre attraktiva kvinnor också. Dessa dataspelsnördar tror att någon perfekt fotomodell som kommer att älska dem och bara dem, väntar runt hörnet. Men så fungerar det inte. Man måste träna sin färdigheter som man. Man måste knulla allt möjligt för att vara attraktiv och erfaren man när den "rätta" dyker upp.

Man kan börja med att knulla tjocka och äldre kvinnor. De blir så tacksamma och du som ung man stärker dina referenser och din självbild som knullmeister. Sen fortsätter man vidare uppåt.

Kvinnor är som arbetsmarkanden ungefär. Man får bara jobb om man har redan ett jobb och mycket erfarnehet av skitjobb. För att få fin kvalitetsfitta, så måste man redan ha en mindre värd fitta som man är beredd att dumpa. Singelkillar är inte lika attraktiva.
Citera
2018-03-28, 20:42
  #458
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Det fetade. Det stärker bara det att kvinnor är slynor för att en som du har såpass lätt att rada upp såpass många exempel på det.
De utgör en minoritet av de jag legat med. Poängen är att det inte finns några större poänger i att generalisera vad gäller kvinnors inställning till dominant sex.
Citera
2018-03-30, 20:17
  #459
Medlem
StraightShooters avatar
Utseende, självförtroende och social status.

Behöver det ens förtydligas?
Citera
2018-04-19, 06:49
  #460
Medlem
Jag tror de tycker det är roligare att umgås och flörta med kvinnor.

Själv gillar jag att vara för mig själv flera kvällar i veckan, och social bara någon kväll. Har inte hittat bästa balansgången för flörtar heller, verkar som många kvinnor trivs bättre med mig när jag håller tillbaka och är skeptisk...
Citera
2018-04-21, 05:17
  #461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Tycker du har ett bra inlägg som är spot on i ämnet. Som du skriver, man måste vara beredd att knulla en hel del mindre attraktiva kvinnor också. Dessa dataspelsnördar tror att någon perfekt fotomodell som kommer att älska dem och bara dem, väntar runt hörnet. Men så fungerar det inte. Man måste träna sin färdigheter som man. Man måste knulla allt möjligt för att vara attraktiv och erfaren man när den "rätta" dyker upp.

Man kan börja med att knulla tjocka och äldre kvinnor. De blir så tacksamma och du som ung man stärker dina referenser och din självbild som knullmeister. Sen fortsätter man vidare uppåt.

Kvinnor är som arbetsmarkanden ungefär. Man får bara jobb om man har redan ett jobb och mycket erfarnehet av skitjobb. För att få fin kvalitetsfitta, så måste man redan ha en mindre värd fitta som man är beredd att dumpa. Singelkillar är inte lika attraktiva.


Du tror på fullaste allvar att ensamma killar bara är kräsna?

Bittra ensamma kanske rentav okyssta män behöver bara knulla lite "sämre" tjejer så löser det sig? Precis som att de som svälter skulle bli kvitt problemet om de bara åt ordentligt med mat?
Citera
2018-04-21, 21:16
  #462
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Du tror på fullaste allvar att ensamma killar bara är kräsna?

Bittra ensamma kanske rentav okyssta män behöver bara knulla lite "sämre" tjejer så löser det sig? Precis som att de som svälter skulle bli kvitt problemet om de bara åt ordentligt med mat?

Du har nog rätt. Bristen på självförtroende och erfarenhet märks troligen på långt håll. Det verkar troligen repellerande också så att det blir självförstärkande.

Alla kvinnor är kanske inte själva mästare i att bedöma män, men min gissning är att de sinsemellan diskuterar sådana saker och därför vet troligen t ex alla kvinnor på en arbetsplats, vad de andra tycker och tycker sedan likadant för att inte försämra sitt anseende hos kollektivet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback