Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-03, 13:22
  #1
Medlem
Fler som fått tag på biljett eller också har strul nu vid släppet?

Har fått min och har aldrig varit såhär taggad inför något! Mitt första år efter stor längtan!
Citera
2018-03-03, 21:48
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roejogan
Fler som fått tag på biljett eller också har strul nu vid släppet?

Har fått min och har aldrig varit såhär taggad inför något! Mitt första år efter stor längtan!

Du kommer ha en så jävla fet helg! Varit 5 år i rad tyvär inte i år vilket känns sjukt tomt!
Citera
2018-03-04, 00:38
  #3
Medlem
Köpte precis min resa via coretours! Extremt taggad faktiskt
Citera
2018-03-05, 17:35
  #4
Medlem
Tallenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subiman
Köpte precis min resa via coretours! Extremt taggad faktiskt
Hag köpte också genom Coretours! Vilken buss är du på? Vi är på buss 1. Mitt första Defqon iår, förra året var det mitt första Qlimax!
Citera
2018-03-06, 10:14
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Du kommer ha en så jävla fet helg!
Är ganska övertygad om det Skriver en lista på saker att ha med sig i sin packning, har du lite tips/rekommendationer? Som man kan ha med sig på en buss

Själv åker jag med Hardstylers.com och har sovplatsen på deras camping.
Citera
2018-03-06, 18:21
  #6
Medlem
Köpte vid pre reget, sjukt taggade nu! Första året så ska bli skit kul.
Citera
2018-04-17, 02:02
  #7
Medlem
Pisskitfittan byter ut Tomorrowland mot Defqon detta år. Första året och är rätt taggad. Kommer åka ner till amsterdam 2 dagar innan och kolla på kanalerna och allt fint kulturellt som finn att se (läs: röka jazztobak och supa skallen av mig).
Citera
2018-05-30, 12:55
  #8
Medlem
4nkans avatar
Hur långt bort ligger själva festivalområdet? Får man armband innan festivalen som man laddar med pengar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback