Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-03-08, 20:19
  #37
Medlem
I övrigt är jag i mitt livs form vid 32 och har aldrig haft snyggare kropp. Men så började jag från botten vid 24-25 också.
Citera
2018-03-08, 20:22
  #38
Medlem
Ålder 20-25 är ju ens prime tror jag, 30 är ju då det går neråt.
Citera
2018-03-09, 18:33
  #39
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klargplutte
Ålder 20-25 är ju ens prime tror jag, 30 är ju då det går neråt.

Ja det sista är väl vad du tror det med? Eller det personlig erfarenhet eller något du tror för någon/några sagt det? Antar att du är yngre än 30år men tror dig veta bättre än någon som faktiskt vart 30år

Sen vad gäller mig själv. Vältränad utseendemässigt så som dom flesta uppfattar en som vältränad och även konditionsmässigt så var det när man var 19-20år och gjorde lumpen. När man ryckte in vägde man 85kg. Styrketränade och löpträna även några ggr veckan. Åt som en normal. I lumpen träffa man kul folk och började leva så perfekt man kunde. 11månader senare sprang jag milen på under 45minuter, vägde 98kg och bänkpressade 150kg. Det var då jag fattade vad mat gör för prestationen.

Men enligt mig var jag och fortsatte väl kan man säga, vara som mest vältränad från 27år till nu. Även om jag blev lat med maten en tag. Vägde nästan 140kg som mest. Var så jävla vältränad så kunde knappt röra mig. Det är vara vältränad enligt MIG.

Men känner ändå att åldern nu kommer tvinga mig bli lättare, men inte än. När man är 20år vill man vara stor, 20år av att vara stor gör att man kanske snart kommer få problem. Inte för jag har det. Topphälsa. Bara leva sunt och trycka testo.

Så vältränad kan vara olika beroende på vem man frågar. Min syn är säkert fel enligt många.
Citera
2018-03-10, 20:30
  #40
Medlem
Laxstofilens avatar
Man peakar i 27 års åldern. 25-30 ska det bästa uppnås. Efter 30 dalar det neråt, 33 är det adjöss och 35 pension.
Citera
2018-03-10, 21:35
  #41
Medlem
Killer-queens avatar
Er diskussionen Regnpojken och righthererightnow har gått över till metadiskussion och rör inte längre ämnet. Vill ni fortsätta den får ni göra det i PM, fortsätter ni här kommer ni bli varnade för 0.03.
Peace// mod
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback