Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-03, 14:20
  #13
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Katter har det beteendet. Gömma över och dölja. Samma som katten gör ute för att andra djur inte ska känna deras dofter.

Precis, fast det är just det de inte gör i denna tråd.
Citera
2018-03-03, 14:26
  #14
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Precis, fast det är just det de inte gör i denna tråd.

Jo dom försöker ju städa runt om och på väggarna. Större lådor och fräsch kattsand bör göra susen.
Citera
2018-03-03, 14:27
  #15
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Jo dom försöker ju städa runt om och på väggarna. Större lådor och fräsch kattsand bör göra susen.
Jag själv har tre stora lådor åt mina två katter och alltid fräsch sand men den ena fortsätter ändå med detta beteende. Nu får katten fortsätta med sitt beteende, ändå bara lite småkul varför.
Citera
2018-03-03, 14:32
  #16
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Jag själv har tre stora lådor åt mina två katter och alltid fräsch sand men den ena fortsätter ändå med detta beteende. Nu får katten fortsätta med sitt beteende, ändå bara lite småkul varför.

Ja katter är underliga och roliga varelser. Uråldriga beteenden som fortfarande sitter i.
Citera
2018-03-03, 14:33
  #17
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Låter typ som mina två katter.
Den ena är jätteduktig och gräver över sitt på en gång och dessutom väldigt snabbt. Den andra katten däremot står och gräver på sidan av kattlådan, i taket, på kanten och sedan på golvet. Men inte heller den här katten lyckas träffa bajset med ett en kattsandskorn. Så det stinker varje jävla gång han har varit på lådan. Den duktiga katten tycker heller inte om lukten så han väntar alltid på att den andra katten ska bli klar med sitt skrapande så han får gå in och gräva över. Teamwork!

Det verkar vara intelligensskillnad på dem? Den ena bara krafsar instinktivt utan att förstå varför medans den andra ser syftet och gör det medvetet.
Citera
2018-03-03, 14:35
  #18
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Ja katter är underliga och roliga varelser. Uråldriga beteenden som fortfarande sitter i.
Men verkligen! Tröttnar inte på dessa härliga varelser!

Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Det verkar vara intelligensskillnad på dem? Den ena bara krafsar instinktivt utan att förstå varför medans den andra ser syftet och gör det medvetet.

Det kan jag verkligen hålla med dig om. De har väldigt olika beteenden överlag. Båda lika fantastiska dock!
Citera
2018-03-03, 19:55
  #19
Medlem
Det ser både gulligt och roligt ut. Huvudet sticker upp ur locket medans dom står och krafsar för glatta livet. Den ena gör det bara på väggarna, men den yngsta står på väggarna och locket.
Citera
2018-03-20, 19:54
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artoxy
Det ser både gulligt och roligt ut. Huvudet sticker upp ur locket medans dom står och krafsar för glatta livet. Den ena gör det bara på väggarna, men den yngsta står på väggarna och locket.
nu tror jag alla i denna tråd är snälla och ansvarsfulla, och jag håller med att det kan se gulligt ut, men jag måste bara peka ut att det är inget gulligt med förviring, och det är ni omhändertagare som bär ansvaret att hjälpa dom med sin förviring, oavsett hur gulligt och harmlöst det må se ut.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback