Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-03, 07:25
  #1
Medlem
redmoon-cats avatar
Svårt att svara på förstås. Att gå all in - att både ge och ta.

Exempel: Har du som tjej vilda fantasier om att du sitter på en killes glada ansikte när han ligger raklång under dig för att skita så mkt du orkar i hans pottmun!? Jag har fantasier om att vara den killen men nu gäller det er tjejer.
Det är en härlig krydda i sexlivet.
Jag vet att tjejer/kvinnor älskar att bli kissade på i duschen. Scatting är ett mycket starkt inslag i sexualvalet och kan handla om dominans eller ass-dyrkan.

I Skåne skall det tydligen vara mer populärt med scat av nån anledning...
Citera
2018-03-03, 07:30
  #2
Medlem
Pallestroms avatar
😂🤣🤪 Verkligen. ALLA tjejer gillar att bli kissade på i duschen.
Vad är det det för tjejer du lyckats träffa?
Citera
2018-03-03, 08:32
  #3
Medlem
Har aldrig träffat någon tjejkompis eller hört talas om någon som gillar detta. Tror tyvärr inte att det är för att det är tabubelagt, utan för att det är extremt ovanligt att gilla det.
Citera
2018-03-05, 06:04
  #4
Medlem
redmoon-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blixtochdunder
Har aldrig träffat någon tjejkompis eller hört talas om någon som gillar detta. Tror tyvärr inte att det är för att det är tabubelagt, utan för att det är extremt ovanligt att gilla det.
Denna krydda som forsar ur rumpan är alltså extremt ovanlig att tändapå. Hur ska man då hitta likasinnade i den här orättvisa värld!?

Wet (kiss) vet jag är mycket vanligare.

En aspekt på att äta Tex Diarré är att man på så sätt odlar vederbörandes tarmbakterier.
Citera
2018-03-06, 20:53
  #5
Medlem
Bizmarcks avatar
Jag tror att det kommer att bli alltmer vanligare med tiden. Gränserna förflyttas framåt hela tiden, mainstreamporren allt grövre osv.
Om 20 år är nog scatlekar vanliga i medelsvenssons sovrum.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback