Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-19, 01:46
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lycka28
Kniv mot huvudet.
Kan likväl ändå rikta kniven mot huvudet?
Citera
2018-03-19, 01:47
  #254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziluette
Menar du att sannolika skäl är detsamma som skyldig? I vilket fall, varesig han är skyldig eller ej är det osmakligt att skämta om. Någon har mist livet och det är en tragedi hur det än hänt.
Behövs inte mycket alls för att häkta någon på sannolika skäl. Sedan tragedi är väl kanske att ta i..
Citera
2018-03-19, 07:37
  #255
Medlem
Ziluettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av excitner
Behövs inte mycket alls för att häkta någon på sannolika skäl. Sedan tragedi är väl kanske att ta i..

Om någon mist livet av annat än naturliga skäl är det en tragedi enligt mig. Du har helt rätt dock om att häkta någon på sannolika skäl, vilket i sig är skrämmande. Åklagare tar sig friheter.
Citera
2018-03-21, 08:52
  #256
Medlem
Reklamfilm angående Södra som U**e medverkar i:
https://www.youtube.com/watch?v=nuNjMukZ-GQ&t=1s
__________________
Senast redigerad av Tonytandrot 2018-03-21 kl. 08:54.
Citera
2018-03-22, 08:27
  #257
Medlem
Ziluettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonytandrot
Reklamfilm angående Södra som U**e medverkar i:
https://www.youtube.com/watch?v=nuNjMukZ-GQ&t=1s

Vad har det med ämnet att göra?
Citera
2018-03-22, 13:38
  #258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonytandrot
Reklamfilm angående Södra som U**e medverkar i:
https://www.youtube.com/watch?v=nuNjMukZ-GQ&t=1s

Ja precis, vad har det med saken att göra?
Citera
2018-03-22, 19:39
  #259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziluette
Vad har det med ämnet att göra?

Klart det har med saken att göra, man vill ju ha en bild UTK, vad är konstigt för dig då?

UTK=Uffe The Killer
Citera
2018-03-22, 19:43
  #260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Klart det har med saken att göra, man vill ju ha en bild UTK, vad är konstigt för dig då?

UTK=Uffe The Killer

Finns på facebook om du vill titta på honom 👌
Citera
2018-03-22, 20:13
  #261
Medlem
Ziluettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Klart det har med saken att göra, man vill ju ha en bild UTK, vad är konstigt för dig då?

UTK=Uffe The Killer

Jag hoppas inte du blir uthängd någon gång... Du tycker säkert det är väldigt kul nu. Det du skriver nu kommer att vara spårbart för alla massvis med år framåt för du "bara ville ha lite kul".
Citera
2018-03-23, 19:07
  #262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziluette
Jag hoppas inte du blir uthängd någon gång... Du tycker säkert det är väldigt kul nu. Det du skriver nu kommer att vara spårbart för alla massvis med år framåt för du "bara ville ha lite kul".
möjligtvis att dom hittar mig i massan här på FB, och? Jag är inte TTK dvs Tjalle The Killer, frågor på det ? UTK lär ju ha en jävla massa slagningar på sig oavsett FB, ops, misstänkt för mord...ops sannolika skäl...ops....vilket är värst? Videon från Södra eller att nån är mördad?
Citera
2018-03-23, 19:18
  #263
Medlem
Ziluettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
möjligtvis att dom hittar mig i massan här på FB, och? Jag är inte TTK dvs Tjalle The Killer, frågor på det ? UTK lär ju ha en jävla massa slagningar på sig oavsett FB, ops, misstänkt för mord...ops sannolika skäl...ops....vilket är värst? Videon från Södra eller att nån är mördad?

Att någon blir mördad såklart, men di verkar vara övertygad om att det är U som ligger bakom. På vilka grunder? DU väljer att aktivt hänga ut någon som inte dömts. Väx upp!
Citera
2018-03-24, 07:56
  #264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziluette
Att någon blir mördad såklart, men di verkar vara övertygad om att det är U som ligger bakom. På vilka grunder? DU väljer att aktivt hänga ut någon som inte dömts. Väx upp!

Det är väl fastslaget att det är U som berövat T livet. Det som inte är klarlagt är om det skall ses som nödvärn, vållande till annans död eller mord. Enligt advokaten så ska det ses som ett vållandebrott sa han i tidningen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback