Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-02, 20:49
  #1
Medlem
Hej! Körde min förste test e 250 e5d förra året och la på mig lite fett. Har ingen aning om min kroppsfett men skulle gissa allt från 17-25%.

Har letat på nätet efter en bra andrakur som riktar in sig på deff. Problemet är att jag bara hittar videos/sidor som rekommenderar deff-prepp för människor under 12%.

Är det meningen att jag bör deffa ner till 12% natural och sedan köra en deff-kur?

Hjälp en förvirrad själ.

Mvh
Citera
2018-03-02, 22:07
  #2
Medlem
Loafees avatar
Styr upp kost, träning, och rutiner först. Att deffa ned sig under 15% utan AAS är enkelt, jävligt enkelt, och ska gå per automatik innan man börjar titta efter ytterligare slipning.

Därefter har du i urval: clenbuterol, sibutramin (mindre sannolikt), DNP (inte för dig), och/eller efedrin (svårt att få tag på).
__________________
Senast redigerad av Loafee 2018-03-02 kl. 22:10.
Citera
2018-03-02, 22:15
  #3
Medlem
Du inser att det första A'et i AAS står för ett ord som betyder uppbyggande, va? Visst innebär aas viss ökning av total energiförbränning men inte direkt som att det är det som är poängen eller vad dom gör bäst.. Tillochmed preparat som clenbuterol eller t3 som är gjorda för att öka förbränning ökar bara förbränning med några procent. Ät mindre mat vettja.
Citera
2018-03-02, 22:48
  #4
Medlem
Med andra ord bör man ej använda deff steroider som win,tren, EQ, mast osv förrän man ligger runt 15%?

Ligger på deff atm clean och har droppat 4kg. Inga synliga magrutor än. Finns det något annat sätt att uppskatta bf% än dexa scan? Kaliper? Sorry för off topic
Citera
2018-03-02, 22:53
  #5
Medlem
Loafees avatar
Om vi säger så här: kan du inte flexa fram magpaketet och se ådror längs armarna är det inte dags än.

Ja, stanozolol och andra prepp ger en hårdare look, men samtidigt måste du vara medveten om konsekvenserna när preparatet går ur kroppen, samt riskerna av att använda det.

Du söker genvägar. Fixa rutinerna först.
Citera
2018-03-02, 23:11
  #6
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Om vi säger så här: kan du inte flexa fram magpaketet och se ådror längs armarna är det inte dags än.

Ja, stanozolol och andra prepp ger en hårdare look, men samtidigt måste du vara medveten om konsekvenserna när preparatet går ur kroppen, samt riskerna av att använda det.

Du söker genvägar. Fixa rutinerna först.

TS Läs sista raden extra noga!
Citera
2018-03-03, 09:25
  #7
Medlem
alla ''deff'' preparat som nämns här o där är till för scenen inget annat...

win ger dig en hård look, i dom 20-50 dagarna du använder det

anavar lika så fast med en fylligare look

osv osv..... jag kan deffa på den värsta bulk cycle och jag kan bulka på den värsta deff cycle

det är kosten som nämns ovanför du ska jobba med inget annat, deff prepp är enbart till för att anändas inför scenen annars är det helt vanligt testo du ska köra för att minska muskelnedbrytning under cut
Citera
2018-03-03, 09:58
  #8
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egorthor
Hej! Körde min förste test e 250 e5d förra året och la på mig lite fett. Har ingen aning om min kroppsfett men skulle gissa allt från 17-25%.

Har letat på nätet efter en bra andrakur som riktar in sig på deff. Problemet är att jag bara hittar videos/sidor som rekommenderar deff-prepp för människor under 12%.

Är det meningen att jag bör deffa ner till 12% natural och sedan köra en deff-kur?

Hjälp en förvirrad själ.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
alla ''deff'' preparat som nämns här o där är till för scenen inget annat...

win ger dig en hård look, i dom 20-50 dagarna du använder det

anavar lika så fast med en fylligare look

osv osv..... jag kan deffa på den värsta bulk cycle och jag kan bulka på den värsta deff cycle

det är kosten som nämns ovanför du ska jobba med inget annat, deff prepp är enbart till för att anändas inför scenen annars är det helt vanligt testo du ska köra för att minska muskelnedbrytning under cut

Jag lägger till lite här om ni ursäktar. Jag tycker inte det finns några som helst vettiga "deffpreparat". Det bästa har du redan kört, testo. Eller andra aas, ihop med ....akta, nu kommer det en hemlighet....
Andra prepp som bränner fett är antingen smink eller farliga/dåliga för dig. Som AASsubject101 sa, du får en lite annan look på vissa prepp, men det försvinner när du slutar. Det finns inga genvägar, så se till att få arslet ur vagnen och börja jobba.
Citera
2018-03-03, 12:25
  #9
Medlem
Testosteron kommer hjälpa dig att behålla muskler och bränna fett. Går du ner i vikt så sänks dina naturliga testosteron nivåer ännu mer så ja du ska köra på testo under deff.
Citera
2018-03-03, 15:15
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .caz
Testosteron kommer hjälpa dig att behålla muskler och bränna fett. Går du ner i vikt så sänks dina naturliga testosteron nivåer ännu mer så ja du ska köra på testo under deff.


går du ner i vikt från övervikt kommer dina testosteron nivåer faktiskt att öka

går du där emot ner i vikt och blir undernärd kommer din testo produktion hämmas

tycker det kan vara värt att nämnas och i TS fall är ditt påstående helt fel eftersom han med den informationen han gett till oss ligger aldelles för högt i BF och vill inte ens ner till ett så kallat undernärt tillstånd
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback