Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-03, 09:57
  #13
Medlem
2560ps avatar
Detta hade för övrigt inte varit nåt problem om dagens föräldrar haft lite ryggrad. Stoppa en socka i truten på gaphalsen och låt fanskapet gråta genom näsan!

Fyfan för dagens skitföräldrar. Jävla fjollor hela bunten.
Citera
2018-03-03, 10:01
  #14
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajlajf
För alla er veklingar som vill slippa barn och säger er kunna betala för det så kan jag informera er att det finns businessklass och där har jag aldrig sett spädbarn.
Barn gråter finn er i det.

Men ditt jävla mongo, den enda som påstått något liknande är jag. Läs mitt inlägg igen och ta hjälp av en vuxen om du inte förstår vad där står. Vad fan hjälper det att man får sitta en rad framför skitungen? I bästa fall med ett sketet skynke emellan?
Citera
2018-03-03, 10:31
  #15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajlajf
För alla er veklingar som vill slippa barn och säger er kunna betala för det så kan jag informera er att det finns businessklass och där har jag aldrig sett spädbarn.
Barn gråter finn er i det.

ja men mindre kul om man sitter på ett flyg i 13 timmar eller nåt ditt flarne!.. ska man verkligen behöva stå ut med skrikande barn 2 säten bakom en? det måste komma barnfria zoner förutom business klass då tycker jag.
Citera
2018-03-03, 11:13
  #16
Medlem
Paddan1000s avatar
Barn under två år flyger gratis eller nästan gratis. Som småbarnsförälder vill man passa på att resa innan barnen blir äldre och man får betala fullpris för en 2-åring som ändå inte uppskattar resan.
Citera
2018-03-03, 11:54
  #17
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ja men mindre kul om man sitter på ett flyg i 13 timmar eller nåt ditt flarne!.. ska man verkligen behöva stå ut med skrikande barn 2 säten bakom en? det måste komma barnfria zoner förutom business klass då tycker jag.

Precis. Förr fick rökarna sitta längst bak, nu när rökningen är helt avskaffad kan dessa platser vigas åt de eländiga människor som ”måste” flyga med ungar. Det vore åtminstone någorlunda rimligt. ”Child or non-child?”
Citera
2018-03-14, 05:17
  #18
Medlem
Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddan1000
Barn under två år flyger gratis eller nästan gratis. Som småbarnsförälder vill man passa på att resa innan barnen blir äldre och man får betala fullpris för en 2-åring som ändå inte uppskattar resan.

Fast då får du väl ha ungen i knät med något jävla extra bälte. Verkar bekvämt..
Citera
2018-03-14, 06:07
  #19
Medlem
Paddan1000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben
Fast då får du väl ha ungen i knät med något jävla extra bälte. Verkar bekvämt..

Man får sitta i stolsraden längst fram och får en slags vagga som man monterar på väggen framför sig, där barnet kan ligga under flygningen. Det extra bältet är bara vid start, landning och turbulens.
Citera
2018-03-14, 06:19
  #20
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Varför ska man envisas med att flyga med nyfödda barn?

Kom precis hem från Prag och självklart sitter det familjer med nyfödda ungar på planet som skriker och gråter.

Barn tycker uppenbarligen inte om att flyga så varför väntar man inte tills att ungen blir kanske 5 år?

För att man vill utnyttja föräldraledigheten och inte bryr sig om andra utan ser sig som alltet mittpunkt.
Citera
2018-03-25, 16:59
  #21
Medlem
Först flyger man kanske 12-15 tim, sen konkar man i en varm transferbuss. Och väl framme så frågar man efter en parasoll för det är för hett. Kan undra hur de tänker, dessa föräldrar. Finns bättre sätt att umgås med sina barn på, eller hur?
Citera
2018-05-01, 23:03
  #22
Medlem
Torpedullas avatar
Dessa föräldrar är helt enkelt dumma i huvudet. Egotrippade tatuerade fetton som inte tänker på sina medresenärer. Små barn får ofta svåra öronsmärtor vilket gör att de skriker hjärtskärande vid flygresor. Små barn trivs bäst hemma där de slipper utsättas för diverse virus och bakterier.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2922329

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback