Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-02, 19:18
  #1
Medlem
för 8 månader sedan hittade jag en påse pulver.
tog med det hem.
kom fram till att det var amfetamin.
hade provat amfetamin nån ensataka gång innan för flera år sen.
slutade med att jag drog i mig kanske 90% av inehållet under ca 3 - 5 tim.(jävligt korkat).
skulle gissa att det var 1g i påsen men vet ej.
effekter:

*extrem paranoia(trodde jag skulle dö)
*hallucinationer
*kraftiga muskelkramper
*stickningar i ansiktet och hela kroppen(som när man får blodstopp)

men detta var helt klart det värsta jag varit med om och slutade men att att polisen kom och hämtade mig och hamnade på beroende akuten.
har mått väldigt dåligt efter detta i flera veckor efter men mår bättre nu.
bara det att att jag har ett besvär som är väldigt jobbigt som började direkt efter amfetamin intaget
det känns som det kryper insekter över ansiktet.
först känndes det bara på vänster sida av ansiktet.
flera månader efter har det blivit värre. det har typ spridit sig och känns nu i pannan och bakhuvet och högersida av ansiktet.
är det någon som vet vad detta är?
Citera
2018-03-02, 20:36
  #2
Medlem
rajrajmfs avatar
Är du säker på att det var amfetamin?
Vad sa dom på akuten?
Citera
2018-03-02, 20:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rajrajmf
Är du säker på att det var amfetamin?
Vad sa dom på akuten?
dom tog urinprov och den enda drogen som visade positivt på amfetamin.
det kanske är möjligt att de var något iblandat som inte visas på urinprov?
Citera
2018-03-02, 21:26
  #4
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Krypande insekter kan ju vara symptom på psykos.
Citera
2018-03-02, 23:36
  #5
Medlem
Presentpappers avatar
Nojja inte för psykos såhär i efterhand vill jag säga, en drogutlöst psykos är oftast relativt kort men väldigt intensiv. Jag har gjort liknande saker med centralstimulerande substanser och det värsta jag upplevt var att jag utvecklade någon form av panikångest som jag fick brottas med tiden efter. Men en tids bearbetning av det hela gick jag ur det hela med en erfarenhet rikare och ett rent av starkare psyke.

Den enda rent psykotiska upplevelsen jag haft på amfetamin var då jag dragit i mig alldeles för mycket av ytterst potent klettjack vilket gjorde att jag satt och förde diskussioner med spöken och gamla ex som visade sig i spegelbilder. Stod och glodde som en dåre in i spegeln och minns hur jag verkligen fascinerades av att se spöken och kunde inte för allt i världen greppa det kusliga i stunden. Senare slog det mig såklart att det inte kan ha varit verklighet men just i stunden kunde jag ej förstå detta. Fascinerande och obehagligt.
__________________
Senast redigerad av Presentpapper 2018-03-02 kl. 23:41.
Citera
2018-03-16, 13:46
  #6
Medlem
Bluepants avatar
Ångest skulle jag tro. Upplever liknande saker.
Citera
2018-04-17, 20:35
  #7
Medlem
shit börjar bli riktigt orolig nu. har snart gått ett år och nu har jag börjat känna samma skit fasst lite överallt på kroppen.
hoppas på att detta skulle gå över av sig självt men värkar ju bara bli värre. är det ingen som haft någon liknande upplevelse asså detta är skittjobbigt.? möjligtvis har någon aning om vad jag fått i mig för pulver?
Citera
2018-04-19, 04:39
  #8
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hashtomten
shit börjar bli riktigt orolig nu. har snart gått ett år och nu har jag börjat känna samma skit fasst lite överallt på kroppen.
hoppas på att detta skulle gå över av sig självt men värkar ju bara bli värre. är det ingen som haft någon liknande upplevelse asså detta är skittjobbigt.? möjligtvis har någon aning om vad jag fått i mig för pulver?

Vad exakt är det du känner? Vad är det som är så jobbigt? Vad det var för pulver exakt spelar väl inte så stor roll, de hittade enbart amfetamin och mer än så vet vi ju inte. Det finns inte direkt nån särskild drog som framkallar såna symtom. Vad händer om du tar en xanor eller dricker alkohol? Förvärras det eller blir det bättre?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback