Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-28, 12:50
  #1
Medlem
Hejsan alla goa f12are! Har länge varit sugen på att ta min träning till nästa nivå. Tänkte börja fint och försiktigt med en OT- kur eftersom att testo-e känns långt bort trots jag besitter så mycket kunskap man kan utan att ha det i kroppen
Körde welabs, teso- östro i november med en vikt på 99kg, testo var 17?!?!, tycker detta är lite lågt pga min ålder åsikter?? Östro 86

Ålder: 22 År

Vikt: 86kg Precis klivit av en deff, då de behövdes pga att jag har bytt jobb för ca 1 år sedan, till ett mer stillasittande, gått från ca 20-22k steg om dagen till 3-5k steg, min kropp( fett) eskalerade,

Längd:18-3-185
Uppskattad BF%: vet inte, men de två översta rutorna syns!! Har alltid varit lite chubby men det är inget som stör mig, hellre go o glad än rippad.... smaken är som baken

Medicinska problem: Haft lite knas med axlarna (de klämmer lite..) Men åtgärdat nu.

Styrkestats, bänk, böj och mark: Maxar så sällan, hah herregud... Bänk, 100kg blivit rädd för dena övning pga axlarna, så kommer bara köra hantelpressar i rapporten.
Böj tränar ATG på 100x8 Marken kör jag för tillfället 5x5 på 140kg

Nuvarande kostupplägg: 3000 Kcal, det är ca 500 + 200g protte,

Träningserfarenhet: Tränat i 15 år, mycket fotboll i unga dar! Sedan gymnasiet har jag gymmat, Så gym erfarenheter 6 år tot, då de 3 senaste har varit seriösare.

Tidigare kurer: Inga....

Eget förslag till kur: Som rubriken.. kör Ot 40/50 Dessa kommer ifrån max, (någon som testat)

Eget förslag till PCT: Kommer att köra Nolva, 40/20/20.

??Har även beställt ostarine från uk.. Kommer det ens fram?

Mål med kuren: Att växa i mina kläder igen.. haha


Undrar då om Ostarinet, vad säger ni?? hiss? Diss? Kan jag köra det med PCtn, att jag ex kör 25mg ed i 6v antingen börja 3 veckor innan PCtn eller börja den med PCtn o köra 3 veckor efter? Om de nu skulle komma fram.. haaha. kanske inte behövs diskuteras än, kan vänta tills det kommer...

Nu tänker ni nog att jag ska köra testo som första... och det vill jag inte!!


Kuren kommer att omfatta och belysa hur livet är runt omkring och inte så mycket fokus på hur ånga reps o set jag kör. då jag finner dem kurrapporterna dö trista.....
Citera
2018-02-28, 13:51
  #2
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Kommer bli tungt sista biten på enbart OT då du fortfarande stänger ner produktionen. Så ditt snack om att du besitter så mycket kunskaper köper jag inte riktigt. Du är dock inte första, lär inte va sista heller, som kört det upplägget med relativ framgång.

Lycka till och kör hårt!

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-02-28, 14:11
  #3
Medlem
"Tidigare kurer: Inga.... "

Som förstakur tycker jag personligen att du ska köra Test-E/C/P låg dos 12-14 veckor. Med låg dos menar jag då 200-400 mg/e7d. Stor chans att du helt slipper biverkningar och det kommer kännas bra. Sen så lär du dig också hur det känns och får lite mer insikt i det hela.

Finns ingen anledning till någonting annat då du är så ung och har så mycket tid.
Citera
2018-02-28, 15:20
  #4
Medlem
Kul att se Popey är!! Klart ingen besitter lika mkt kunskap som dig, lyssnar o reflekterar gärna över dina inputs! Hur menar du att sista biten kommer vara tung?
Till Macatho somsagt förstår dig och den kurs fördel/nackdel Men upplever att omständighetrna kring ot är såååå himla mycket enklare därav valet.


Btw: Ordern är lagd.. dvs inte poppat första än
Citera
2018-02-28, 20:52
  #5
Medlem
lär dig träna och äta rätt innan du börjar preppa...

3 år seriös träning, med de statsen? låter inte särskillt seriöst för mig

seriöst rädd för bänken men förespråkar hantelpressar?

orkar inte ens debattera här för du vet ju så mycket så det finns inte plats för rätt kunskap när fel kunskap tar upp all....

hoppas att mina dryga kommentarer får hjärn kontoret att sätta igång lite för just nu går det på lågvarv
Citera
2018-02-28, 22:11
  #6
Medlem
Saxxat från Bengtzz sticky.. på forumet.


Vad är/var dina tankar när du kom fram till Tbol only kur? /Bagarn
Citera
2018-03-01, 08:18
  #7
Medlem
Bagarpojken- Är ett relativt bra prepp för att bygga muskler och alla omständigheter runt om kring tabs känns så mycket enklare. Hög utdelning kontra allt runtom kring.

AASs...101- okej.. förstod nästan när jag skrev rapporten att de skulle komma lite hat.( mest ang preppet) men haha ska nog gå och köpa mig ett måttband, så ska du få se att jag inte är av minsta kaliber... övrigt bryr jag mig inte speciellt mycket om hur mycket vikt jag lyfter, det är inte mitt huvudsyftet!!
Citera
2018-03-01, 09:30
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken
Bagarpojken- Är ett relativt bra prepp för att bygga muskler och alla omständigheter runt om kring tabs känns så mycket enklare. Hög utdelning kontra allt runtom kring.

AASs...101- okej.. förstod nästan när jag skrev rapporten att de skulle komma lite hat.( mest ang preppet) men haha ska nog gå och köpa mig ett måttband, så ska du få se att jag inte är av minsta kaliber... övrigt bryr jag mig inte speciellt mycket om hur mycket vikt jag lyfter, det är inte mitt huvudsyftet!!

Jo visst, Turinabol är ett av de mildare preparaten men du måste förstå att du inte bara kan se till direkt effekt och verkan. Turinabol är en lågandrogen steroidprofil som ändock stänger ner din egenproduktion av testosteron. Effekten vid att endast tillföra ett anabolt preparat snarare än ett androgent innebär att du kommer bygga muskler och bli stark men, risken finns att kommer bli nedstämd, få minskad sexlust och andra diverse bieffekter som följer av låga androgena nivåer i kroppen. Att köra en Tbol- only (eller annan lågandrogen steroid för den delen) är fördelaktigt för kvinnor som vill bygga men undvika mansrelaterade bieffekter.

Rekommendationen är därför att antingen köra en testo- only som första kur och sedan ännu en med Tbolen inslängd. Det andra, mindre rek alternativet är att balansera Tbolen med testo redan nu från början och skippa testo- only kuren. /Bagarn
Citera
2018-03-01, 11:47
  #9
Medlem
Jo jag vet att det är en del bieffekter man får räkna med, men kan inte säga så mkt om de ännu men får vänta o se helt enkelt.. Gillar att du bidrar med ännu mera kunskap i rapporten Kunskap är guld!
Jo jag vet ju att teso är att föredra men men... Nu kommer jag att köra på tboll som första o se hur det påverkar min kropp!
Citera
2018-03-01, 12:04
  #10
Medlem
Uppdate:
Tyvär kom inte jultomten idag, han borde komma imorgon och då kör vi igång direkt!

Mat
Äter snarlikt varje dag.. Som består av:

Mål 1: Gröt m Whey. Ägg o en Macka= Tot 600kcal 40p
Mål 2: Kyckling o ris= 275Kcal 40p
Lunch Köttgryta m Potatis= 550Kcal, 36p
Mellis Innan gym, Riskaka, kvarg/keso, pasta 50g, = 395Kcal, 28p
Efter gym whey shake, =155,22p
Middag kött/kyckling, ris/pasta o ngn sås = 800Kcal, 65p

Kvällsmål Kvarg/Keso, o en macka= 300Kcal, 35p
Totalt ungefär 3000 med 266p

Så äter jag på en vanlig dag men det är klart det varirera lite beroende på typ av kött o hur mycket sås jag vill dränka min mat i!
Citera
2018-03-01, 12:51
  #11
Medlem
isnisns avatar
För att svara på om Ostarinet kommer fram; Ja det kommer fram
Har själv beställt och använt Ostarine/andra SARMs från UK med framgång.

Hiss för Ostarinet pga de läkande egenskaperna. Man känner riktigt hur det är något som smörjer lederna.
__________________
Senast redigerad av isnisn 2018-03-01 kl. 12:56.
Citera
2018-03-01, 22:42
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken
Bagarpojken- Är ett relativt bra prepp för att bygga muskler och alla omständigheter runt om kring tabs känns så mycket enklare. Hög utdelning kontra allt runtom kring.

AASs...101- okej.. förstod nästan när jag skrev rapporten att de skulle komma lite hat.( mest ang preppet) men haha ska nog gå och köpa mig ett måttband, så ska du få se att jag inte är av minsta kaliber... övrigt bryr jag mig inte speciellt mycket om hur mycket vikt jag lyfter, det är inte mitt huvudsyftet!!


jag är rätt övertygad om att jag inte blir imponerad men köp ditt måttband eller släng över en form bild så kan vi jämnföra
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback