Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-27, 22:49
  #1
Medlem
berra77s avatar
Efter 15 år var det dags för ett återbesök.
Efter ett antal dagars skidåkning behövdes annan avkoppling än öldrickning.

Pretty Woman ligger ett par hundra meter ovanför järnvägsstationen inne i ett område med bostads- och hotellhus. Ett rätt oansenligt hus som skulle vara svårt att gissa att det är en bordell. Bankomaten utanför skvallrar dock om att det är något speciellt.

Öppettider som står på entren var 21.00-05.00.
Inträde var 15 Euro.

Väl inne fanns det en stor bardisk med drycker till dubbla krogpriser. 8 Euro för en öl.
Förutom bardisk finns den obligatoriska dansstången. Vid min ankomst kunde jag bara se 3 tjejer och utseendemässigt var det rätt magert.

Tjejerna hade minst underkläder på sig.

Egna ytterkläder och allt annat togs med till baren.

Valde första bästa tjej som kom fram och artigt presenterade sig. Jennifer från Jamaica. Efter att ha kontrollerat priserna valde jag en halvtimme för 120Euro. Timmen kostade det dubbla.

Rummen för de fortsatta aktiviteterna fanns en trappa upp. Rejält med plats, dock visade det sig att duschen inte fungerade i vårt rum. Det var bara att skutta över till andra sidan korridoren för avtvagning.
Även till rummen tog man med alla sina saker.

Tyvärr visade sig inte Jennifer ha så bra utseende efter avklädning. Dock får hon höga poäng för engagemang och trevlighet.

Är tveksam till återbesök
Citera
2018-02-27, 23:15
  #2
Medlem
kimilsungias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Efter 15 år var det dags för ett återbesök.
Efter ett antal dagars skidåkning behövdes annan avkoppling än öldrickning.

Pretty Woman ligger ett par hundra meter ovanför järnvägsstationen inne i ett område med bostads- och hotellhus. Ett rätt oansenligt hus som skulle vara svårt att gissa att det är en bordell. Bankomaten utanför skvallrar dock om att det är något speciellt.

Öppettider som står på entren var 21.00-05.00.
Inträde var 15 Euro.

Väl inne fanns det en stor bardisk med drycker till dubbla krogpriser. 8 Euro för en öl.
Förutom bardisk finns den obligatoriska dansstången. Vid min ankomst kunde jag bara se 3 tjejer och utseendemässigt var det rätt magert.

Tjejerna hade minst underkläder på sig.

Egna ytterkläder och allt annat togs med till baren.

Valde första bästa tjej som kom fram och artigt presenterade sig. Jennifer från Jamaica. Efter att ha kontrollerat priserna valde jag en halvtimme för 120Euro. Timmen kostade det dubbla.

Rummen för de fortsatta aktiviteterna fanns en trappa upp. Rejält med plats, dock visade det sig att duschen inte fungerade i vårt rum. Det var bara att skutta över till andra sidan korridoren för avtvagning.
Även till rummen tog man med alla sina saker.

Tyvärr visade sig inte Jennifer ha så bra utseende efter avklädning. Dock får hon höga poäng för engagemang och trevlighet.

Är tveksam till återbesök

120 EUR för bara 30 min låter lite dyrt? Vart det en negress du knullade då eller? Hade hon ljusrosa blygläppar? Prata hon bra engelska eller tyska? Var hon "au naturel" eller opererad på något sätt? Finns det någon hemsida till anläggningen ifråga?
Citera
2018-02-28, 04:22
  #3
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimilsungia
120 EUR för bara 30 min låter lite dyrt? Vart det en negress du knullade då eller? Hade hon ljusrosa blygläppar? Prata hon bra engelska eller tyska? Var hon "au naturel" eller opererad på något sätt? Finns det någon hemsida till anläggningen ifråga?
Har du hört talas om google, ditt lata liggsår?
Sportlovet är som tur är, slut på Söndag.
Håll till godo: http://pretty-woman-gastein.at/
Citera
2018-02-28, 08:26
  #4
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimilsungia
120 EUR för bara 30 min låter lite dyrt? Vart det en negress du knullade då eller? Hade hon ljusrosa blygläppar? Prata hon bra engelska eller tyska? Var hon "au naturel" eller opererad på något sätt? Finns det någon hemsida till anläggningen ifråga?
Jag pratade engelska med henne. Jag kunde inte se tillstymmelse till spår efter operativa ingrepp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback