Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-02-28, 11:06
  #25
Medlem
Koodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nej. Jag är emot knark som övriga 90% av svenskarna är. Därför anser jag att det är bättre att slinka ner 1-2 öl istället innan så vi slipper något vansinnesdåd på mellon som är full av barn och vanliga familjer.

Här är exempel på detta:
http://www.hoglandsnytt.se/jul-pa-ho...-pa-storgatan/

Jag har kontaktat Blixten & Co och Live Nation (som har hand om eventet) och bett dom svara på frågan i tråden. Jag har fått ett svar där dom säger att dom ser mycket allvarligt på det och skall se över säkerheten kring knarkande publik. Men dom skriver givetvis också att dom redan har god kontroll på det. Hen som svarade menar att dom av naturliga skäl inte har så mycket knarkare som publik.

Men nu pratar vi ju om cannabis och inte knark.
Citera
2018-02-28, 13:01
  #26
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Blir hen "vinglig, utåtagerande och aggressiv" av att dricka 2-3 öl så har hen problem och bör inte inmundiga alkohol och absolut inte knarka bland barn.

Jag pratade precis med en vän som var på en av dom där deltävlingarna som sa att eftersom dom är så rädda för muslimer som skall göra attentat så var det rätt mycket kontroll. Melodifestivalen skall visst vara något av det som muslimerna hatar mest av allt med Sverige då det är musik och kärlek som är budskapet. Men eftersom kontrollen verkar rikta in sig på muslimer så kanske knarkare går under radarn.

Topic-startaren hävdar att hen inte ser ut som en knarkare. Tro mig, poliser kan identifiera det ganska lätt. Dom ser det direkt på folk som knarkat.
Vilket jävla dyngsnack.
Citera
2018-03-26, 15:57
  #27
Medlem
mr.mafiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floridafest
iiiiiinga problem du! Tänd den och njut.


Haha kan bara instämma. Kör bara
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback