Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-27, 10:17
  #1
Avstängd
vassochsmarts avatar
Jag vaknar på natten, går upp och gör något, sedan går jag och lägger mig. När jag vaknar igen är jag osäker på om det jag gjorde på natten verkligen hände.

I natt, runt kl 3.00 gick jag upp och beställde proteinpulver på nätet . Kom på det när jag vaknade och så undrade jag, vad fan då för. wtf. Kollade mailen, och visst har jag köpt proteinpulver. Jag fick för mig under natten att jag skulle börja träna verkar det som. Jag minns det vagt och att det just då verkade logiskt att göra den där beställningen. Jag vet ärligt talat inte ens vad det är för jävla proteinpulver och jag skulle aldrig i livet få för mig att köpa det egentligen, inte ens om jag tränade aktivt.

En annan natt började jag baka pizzadeg . Halvvägs tänkte jag "vad fan håller jag på med" och gick och la mig. Vaknar upp och ser sedan att jag har degiga grejer i köket, för jag kunde seriöst inte tro på det själv och att det måste ha varit en dröm.

Mer och mer på sistone har jag vaknat upp normal tid och tänkt... "vad fan.. gjorde jag sådär för? " för att sedan dubbelkolla med någon märklig artifakt av nattens äventyr. Nyligen vaknade jag med ett minne av att jag pissat i ett glas för att slippa gå upp till toaletten. Och mycket riktigt så står det ett glas kiss där. Det är lika sjukt som det låter då jag aldrig i livet skulle få för mig något sådant och toaletten inte ligger långt ifrån.

Jag är vid halvt medvetande men det verkar som att vettet helt försvunnit. Jag förstår inte vad det är som händer?

Jag tar ingen medicin.
__________________
Senast redigerad av vassochsmart 2018-02-27 kl. 10:21.
Citera
2018-02-27, 11:25
  #2
Medlem
Ja du lider av svår sömngång, bara du inte mördar någon https://en.wikipedia.org/wiki/Homicidal_sleepwalking
Citera
2018-02-27, 12:22
  #3
Medlem
jattelokas avatar
Fanns en liknande tråd på reddit där en användare hittat massa dörrar som var öppnade och olåsta. Det fanns lappar uppklistrade med personlig information runt om i hemmet. Personen trodde att denne vart stalkad, men det visade sig att personen hade en dålig kolmonoxidräknare i huset som inte varnade om de höga värdena. Kan leda till minnesförlust eller annat. Bara en tanke.
Citera
2018-04-03, 23:13
  #4
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Flyttar tråden till ett mer passande forum.

Psykologi: allmänt ———-> Drömmar, sömnproblem och sömnrelaterade fenomen

/mod

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback