Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-27, 18:54
  #13
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vassochsmart
OM de får tag på honom.

Ingen som känner igen honom? Ser ut att vara rumän av något slag.
Det är inte rumän din idiot. Det är en solklar babbe.

Får vi hoppas att Bengt gillar olika! Det är trots all 87 % som gillar olika.

Bengt ser ut som en homofil, manbun+örhänge, han ser i ärlighetens namn inte ut som en vanlig snäll gammal gubbe vid namn Bengt.

Antagligen är det något snuskförsök eller sådant inblandat, kanske ville han sätta på babben och då valde babbarna att köra lite hardcore med honom för att han är bösse. Hemskt ändå men inte lika hemskt som en oskyldig gubbe som inte kände sina gärningshen.
__________________
Senast redigerad av Agamantum 2018-02-27 kl. 18:59.
Citera
2018-02-27, 19:15
  #14
Avstängd
vassochsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Det är inte rumän din idiot. Det är en solklar babbe.

Får vi hoppas att Bengt gillar olika! Det är trots all 87 % som gillar olika.

Bengt ser ut som en homofil, manbun+örhänge, han ser i ärlighetens namn inte ut som en vanlig snäll gammal gubbe vid namn Bengt.

Antagligen är det något snuskförsök eller sådant inblandat, kanske ville han sätta på babben och då valde babbarna att köra lite hardcore med honom för att han är bösse. Hemskt ändå men inte lika hemskt som en oskyldig gubbe som inte kände sina gärningshen.

Besöket han väntade på kanske var en stjärtis. Jag funderade själv på hur babbarna kände till honom. De måste ju ha vetat i förväg "vem" offret är. Man plingar ju inte på hur som helst var som helst när som helst.

Tycker ändå killen i bilden ser ut som en Dimitri, öststat någonstans. Om arab så syrien-turkiet kanske.
Dimitri 1: http://community.middlebury.edu/~mos...notangels.jpeg
Dimitri 2: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/...iu_Cristea.JPG

Hur fan kan han INTE vara fast vid det här laget när det finns bild? Ofattbart.
Citera
2018-02-27, 19:24
  #15
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vassochsmart
.. Hur fan kan han INTE vara fast vid det här laget när det finns bild? Ofattbart.
Men vadå, det finns en miljon "svenskar" som ser ut så där. (Tack ni ansvariga politiker).

Min erfarenhet av dessa skräpfolk är att de sköter sig om de är några få på en liten ort. Så fort de kan försvinna i mängden är det fritt fram för kriminellt beteende, och så mycket fattar dom.
Citera
2018-02-27, 22:07
  #16
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
De vill ju naturligtvis ge den kriminelle så pass mycket tid han kan fly Sverige i lugn och ro....

Ytterst osannolikt att GM har velat fly längre än till bruschorna i orten. I Sverige skyddas brottslingarna bevisligen av polisen om de är babbar; ingen ska få tro att dessa begår denna typ av brott. GM sitter säkert och flinar i detta nu i vissheten att ingen av bruschorna kommer gola ner honom.
Citera
2018-02-28, 00:10
  #17
Medlem
Utbrytarens avatar
MENA-SVIN mörsar ner, trycker skoningslöst dit 32 brännmärken med elpistol och rånar svensk åldring i Hagsätra

Avskyvärt!

GM är av bilden att döma en MENA-slyngel, hänsynslös kriminell babbe.
Svårt att se exakt ursprung annat än att skitstöveln är dylik MENA-bruscha av den sort Sverige massimporterat under ett antal år.

Den här MENA-galningen måste givetvis torska! För så här kan vi fan inte ha det i Sverige.

Citat:
Nu går polisen ut med en övervakningsfilm och efterlyser en av de misstänkta gärningsmännen

– Jag tror att jag hade 32 brännmärken från elpistolerna på kroppen, säger Bengt om den traumatiska upplevelsen.
Citat:
Ursprungligen postat av vassochsmart
2015 tränger en eller fler män sig in i 66-åriga Bengts lägenhet i Hagsätra Stockholm. De tejpar, sparkar och ger honom el-chocker. Han både blir av med tänderna och tuppar av. Nu efter 3 år går polisen ut med en bild på någon som kan vara inblandad (bilden är från 2015 när någon plockar ut pengar med Bengts bankkort).

https://w.cdn-expressen.se/images/b8...9/original.jpg
https://www.expressen.se/nyheter/bro...llet-pa-bengt/

Vem är personen på bilden? Springpojke/kurir åt de riktiga rånarna?
Jag använder tyvärr inte facebook men hade annars skapat ett delbart inlägg.
Citera
2018-02-28, 10:00
  #18
Avstängd
vassochsmarts avatar
Jag förstår att många är upprörda. Det är jag också. Men vad kan vi göra för att få tag på just denna gärningsman?
Citera
2018-02-28, 10:39
  #19
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vassochsmart
Jag förstår att många är upprörda. Det är jag också. Men vad kan vi göra för att få tag på just denna gärningsman?

Inte mycket. Allt är upp till polisen och eftersom de medvetet höll inne bilden i TRE år så är det nog kört.

Polisen agerar för att brottslingar av rätt ursprung ska slippa undan, går inte att tolka på något annat sätt.

Totalt haveri för polisen. Som sagt - går inte att tolka på något annat sätt än att polisen medvetet saboterar sina egna utredningar.
Citera
2018-02-28, 12:23
  #20
Avstängd
vassochsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Inte mycket. Allt är upp till polisen och eftersom de medvetet höll inne bilden i TRE år så är det nog kört.

Polisen agerar för att brottslingar av rätt ursprung ska slippa undan, går inte att tolka på något annat sätt.

Totalt haveri för polisen. Som sagt - går inte att tolka på något annat sätt än att polisen medvetet saboterar sina egna utredningar.

Inte fan hjälpte det att ha dan eliasson som polischef så pass lång tid han fick våldsföra sig på polisen.
Citera
2018-02-28, 12:55
  #21
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Men vadå, det finns en miljon "svenskar" som ser ut så där. (Tack ni ansvariga politiker).

Min erfarenhet av dessa skräpfolk är att de sköter sig om de är några få på en liten ort. Så fort de kan försvinna i mängden är det fritt fram för kriminellt beteende, och så mycket fattar dom.

Utom i Norsjö, en mördad 89-årig tant samt en stulen bil uppeldad utanför polisstationen.
Citera
2018-02-28, 13:04
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Inte mycket. Allt är upp till polisen och eftersom de medvetet höll inne bilden i TRE år så är det nog kört.

Polisen agerar för att brottslingar av rätt ursprung ska slippa undan, går inte att tolka på något annat sätt.

Totalt haveri för polisen. Som sagt - går inte att tolka på något annat sätt än att polisen medvetet saboterar sina egna utredningar.

Nja, här kan jag nog tänka mig att sympatisera med polisen utifrån möjligheten att gripa framtida avskrap.

Möjligtvis kunde de beskurit bilden mer till bara ansiktet och gå ut med den, men när de gör så här visar de att det även finns kameror i automaterna och inte bara snett uppifrån. Förmodligen hade de hoppats att slippa släppa bilden till allmänheten och kunna gripa skiten under andra omständigheter och bara använda bilden som bevisning under rättegång.
__________________
Senast redigerad av Bananrepublikan 2018-02-28 kl. 13:11.
Citera
2018-02-28, 13:32
  #23
Medlem
BubbaMnungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyratkaffe123
Varför tog det 3 år för dom att gå ut med bild? O.o.........
Polisen och rättsväsendet skyddar kriminella invandrare och förtrycker Svenskar som talar ut om det. Se på alla Svenskar som döms för HMF för att de skriver på facebook att många araber/svarta våldtar.

Citat:
Ursprungligen postat av vassochsmart
Inte fan hjälpte det att ha dan eliasson som polischef så pass lång tid han fick våldsföra sig på polisen.
Vanliga poliser bär också skulden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback