Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-20, 09:41
  #949
Medlem
Stesolid10mgs avatar
AS senaste inlägg på fb
Citat:
Till alla er små skitsnackar råttor ,skaffa ett liv istället för att springa runt och pladdra massa skit och sprida massa osanna saker om mig både förövrigt och det som hände hemma i min lägenhet tidigare i år. Det som hände var att någon annan respektlöst kommer in i mitt hem och skjuter den personen jag hade på besök, som jag också satt tätt intill i soffan när skotten kom.
Händelsen har förstört stora delar av mitt liv redan. Mår riktigt psykiskt dåligt på många sätt efter att fått sitta bredvid någon som blir avrättad sådär rakt av med skott i panna och bröst.jag vart även av med i stort sett allt jag lyckats bygga upp både .boende.jobb.. osv efter det där. .Det är ingen liten grej som helst. Respektera mig och stäng käften om sånt du inte vet ett jävla skit om.jag behöver inte ennu mer av folks vilda jävla skitsnack och teorier om händelsen. Jag mår som sagt dåligt nog över det jag vart utsatt för. Sånt här får mig att må ennu sämre, och jag känner inte att jag förtjänar det .TACK^!
Citera
2018-11-23, 00:36
  #950
Medlem
FlumKattens avatar
Citat:
Händelsen har förstört stora delar av mitt liv redan.

Citat:
jag vart även av med i stort sett allt jag lyckats bygga upp både .boende.jobb..

Trodde hon redan lyckats med det själv. Pundar på och visar knappast några tendenser till att vilja bättra sig. Bara att gå ner på 8ball, där sitter hon med resten av samhällets elit.
Att hon inte blivit av med vårdnaden är för alla ett mysterium.

Tragist
Citera
2018-12-04, 19:52
  #951
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlumKatten
Trodde hon redan lyckats med det själv. Pundar på och visar knappast några tendenser till att vilja bättra sig. Bara att gå ner på 8ball, där sitter hon med resten av samhällets elit.
Att hon inte blivit av med vårdnaden är för alla ett mysterium.

Tragist

Menar du 8ball som tjack? Då borde hon väl bli fråntagen vårdnaden illa kvickt om hon har droger i blodet?
Citera
2018-12-04, 21:09
  #952
Medlem
MissAnnorlundas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Menar du 8ball som tjack? Då borde hon väl bli fråntagen vårdnaden illa kvickt om hon har droger i blodet?

Det är en bar i stan som heter 8ball / Åttan
Citera
2018-12-05, 18:36
  #953
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAnnorlunda
Det är en bar i stan som heter 8ball / Åttan

Nu klickade det
Citera
2018-12-06, 13:08
  #954
Medlem
Känns som Chicanos/Bandidos retat upp någon i byn. Någon försöker bränna ner deras klubblokal... Känns inte som en hämd för Sako direkt.. Någon som vet något?
Citera
2019-01-03, 13:44
  #955
Medlem
FlumKattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Menar du 8ball som tjack? Då borde hon väl bli fråntagen vårdnaden illa kvickt om hon har droger i blodet?


Om jag inte missminner mig blev hon tagen för drograttfylla utanför förskolan när hon skulle hämta/lämna.

Och även på E16 med dottern, droger och gängmedlemmar i bilen. Strålande kombo.

Varit intressant att se hur socialen hanterat detta om det var fadern till barnet som gjorde detta.
Citera
2019-01-03, 13:49
  #956
Medlem
FlumKattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IkeTurner
Känns som Chicanos/Bandidos retat upp någon i byn. Någon försöker bränna ner deras klubblokal... Känns inte som en hämd för Sako direkt.. Någon som vet något?

Är väll Kr*illa Lar*son som blev ledsen för att han inte fick vara med och leka längre. Vem vet.
Citera
2019-01-18, 03:24
  #957
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlumKatten
Är väll Kr*illa Lar*son som blev ledsen för att han inte fick vara med och leka längre. Vem vet.

Utveckla gärna?
Citera
2019-01-25, 04:53
  #958
Medlem
FlumKattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Utveckla gärna?

Känd strulpelle.

Han ville gå med i Chicanos. Men man fick reda på att han misshandlat en tjej med glasflaska. Det gillades tydligen inte och han blev utkastad sägs det. Kort där efter brann det.

Slumpen? Kanske.
Citera
2019-01-28, 11:04
  #959
Medlem
Så, är utredningen helt död? Eller vad kan vi förvänta oss?
Citera
2019-02-14, 09:41
  #960
Medlem
FlumKattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicinerad
Så, är utredningen helt död? Eller vad kan vi förvänta oss?

Det är tyst. Det enda media skrivit om är att chicanos numera är X-team.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback