Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2018-12-23, 21:37
  #25
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcvz
Nu ett år senare kan jag nog säga att det är bra igen. Går på antidepp så det är väl det ända.

Du måste ju ha varit fruktansvärt ung när du genomgick denna tripp. Jag menar... vem fan hänger på fritidsgård för det första i vuxen ålder?

För det andra låter det som att det är en del testosteron som behövde få utlopp. Springa runt i gäng som dårar och vara våldsam på det sättet som du var.

Kids, don't do drugs. Vänta tills ni är 30!
Citera
2018-12-29, 05:17
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Du måste ju ha varit fruktansvärt ung när du genomgick denna tripp. Jag menar... vem fan hänger på fritidsgård för det första i vuxen ålder?

För det andra låter det som att det är en del testosteron som behövde få utlopp. Springa runt i gäng som dårar och vara våldsam på det sättet som du var.

Kids, don't do drugs. Vänta tills ni är 30!
Jag kan säga att jag är mellan 15-20. Detta hände december 2017.
Citera
2018-12-29, 14:29
  #27
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcvz
Jag kan säga att jag är mellan 15-20. Detta hände december 2017.

Fruktansvärt ung mao.
Citera
2018-12-29, 19:38
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcvz
Jag kan säga att jag är mellan 15-20. Detta hände december 2017.

Med andra ord var du säkert runt 15 bast vid trippen. På ett vis känner jag mycket frustration och irritation av att läsa sånt här, allting är väldigt oansvarigt och omoget. Samtidigt tycker jag det är bra att tripprapporten kommer upp, kanske får det folk att tänka till en extra gång och planera lite bättre innan dom testar första gången. Ta hand om dig, jag förstår att läxan är lärd osv.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback