Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-26, 19:22
  #1
Medlem
Hej.
Kan någon ge tips angående säljning av tema för wordpress?
Jag utvecklar skräddarsydda responsiva webbplatser, nu har jag tänkt att utveckla och sälja skräddarsydda tema för wordpress. Var kan man vända sig? Finns det sådana digitala marknadsplatser i Sverige eller de finns utomlands? Är det lönsamt att syssla med det? Har någon erfarenhet eller har information om det?

Tack i förhand!
Citera
2018-02-26, 20:04
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mark1000
Hej.
Kan någon ge tips angående säljning av tema för wordpress?
Jag utvecklar skräddarsydda responsiva webbplatser, nu har jag tänkt att utveckla och sälja skräddarsydda tema för wordpress. Var kan man vända sig? Finns det sådana digitala marknadsplatser i Sverige eller de finns utomlands? Är det lönsamt att syssla med det? Har någon erfarenhet eller har information om det?

Tack i förhand!

Det är nog bäst att vända sig till internationella marknadsplatser. Titta på Themeforest (Envato) om du inte gjort det. Jag har inte provat att sälja där själv, men har köpt ett och annat tema när jag inte orkat utveckla själv. https://themeforest.net/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback