Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-26, 14:37
  #1
Medlem
Jag vet att jag börjat leka lite med elden vad gäller buprenorfin. Tog 8mg igår och ungefär 5mg idag. Endast senaste tiden jag gått loss lite mer på nämnda substans men jag vet att att jag ligger farligt nära att torska dit rejält. Idag har jag också ätit 9 blå valium (äkta) och sitter och suger på några härliga Arboga 10,2. Får skaka om huvudet emellanåt för att kunna skärpa blicken. Go känsla ändå. Men egentligen skulle jag behöva sova några timmar innan tjejen kommer hem. Är det en mycket dålig idé? Har ju inte varit problem innan liksom men då jag har fått tillbaka livsgnistan vill man ju inte hamna hos hin håle än liksom. Borde det vara lugnt att sova några timmar? Eller är jag så illa tvungen att tvinga mig vara vaken tills ikväll? Jävla god kombi det är alltså men vill ju inte riskera en sorglig insomning. Ha det bäst!
Citera
2018-02-26, 16:11
  #2
Medlem
blodigdiarres avatar
Tokfan. Håll dig vaken. Drick inte mer. Sen, framöver ska du ge fan i att käka subutex. Alldeles för många är ni som sätter i er det där. Gör inte det. Subutex är ett läkemedel som behövs. Säg nu högt till dig själv hundra gånger:"Jag är en jävla idiot och ska aldrik käka subutex igen.
Citera
2018-02-26, 20:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Tokfan. Håll dig vaken. Drick inte mer. Sen, framöver ska du ge fan i att käka subutex. Alldeles för många är ni som sätter i er det där. Gör inte det. Subutex är ett läkemedel som behövs. Säg nu högt till dig själv hundra gånger:"Jag är en jävla idiot och ska aldrik käka subutex igen.

+1, förstår inte att så många åker dit på sub.
Citera
2018-02-28, 23:24
  #4
Medlem
Lever du?
Citera
2018-03-01, 17:13
  #5
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromandude
Lever du?
Han har inte varit inne sen dagen han startade tråden. Vi får hoppas att han överlevde.
Och att andra som är sugen på den kombon ser den här tråden och inser att det inte är sånt smart drag.
Citera
2018-03-01, 19:28
  #6
Medlem
darkomcfaces avatar
Fake news

mvh
Citera
2018-03-07, 09:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkomcface
Fake news

mvh
Jag lever och mår bra. Men det är jobbigt att känna av signalerna som visat mig den typ av rus. Jag rekommenderar inte det till någon. Uppskattar den fina tonen hos vissa. Jag skapade inte tråden för att jävlas​
__________________
Senast redigerad av FreeTheSweed 2018-03-07 kl. 09:01. Anledning: Omstavning
Citera
2018-03-07, 09:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bromandude
Lever du?
Tack för att du frågar. Det gör jag men tyvärr känns det mesta omöjligt utan droger och alkohol. Sköt om dig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback