Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-26, 10:41
  #1
Medlem
Deadbodys avatar
Jag har fastnar mer och mer för lite stiligare klassiska kläder, jag trivs verkligen i kläderna.

Har tittat runt lite då jag insett att jag behöver uppdatera min sommargarderob, någon som har tips på snygga kläder för sommaren. Hur ser den klassiska stilen sommartid?
Citera
2018-02-26, 11:47
  #2
Medlem
rockypatel66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadbody
Jag har fastnar mer och mer för lite stiligare klassiska kläder, jag trivs verkligen i kläderna.

Har tittat runt lite då jag insett att jag behöver uppdatera min sommargarderob, någon som har tips på snygga kläder för sommaren. Hur ser den klassiska stilen sommartid?

Skjortor och byxa gjorda av linne eller flanell är att föredra. Tunnare kavaj, loafers och piké.
Citera
2018-02-26, 18:29
  #3
Medlem
kebabsvarvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadbody
Jag har fastnar mer och mer för lite stiligare klassiska kläder, jag trivs verkligen i kläderna.

Har tittat runt lite då jag insett att jag behöver uppdatera min sommargarderob, någon som har tips på snygga kläder för sommaren. Hur ser den klassiska stilen sommartid?
Jag älskar linne i sommartid,för kavajen gärna blandningar typ som silke/linne eller bomull/linne.
Citera
2018-02-26, 19:41
  #4
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadbody
Jag har fastnar mer och mer för lite stiligare klassiska kläder, jag trivs verkligen i kläderna.

Har tittat runt lite då jag insett att jag behöver uppdatera min sommargarderob, någon som har tips på snygga kläder för sommaren. Hur ser den klassiska stilen sommartid?

En central fråga när det handlar om kläder är om du är man eller kvinna? (Eller "definierar" dig som man/kvinna/något annat, som det numera tydligen heter.)
Citera
2018-02-27, 15:37
  #5
Medlem
Deadbodys avatar
Tack för tipsen, jag ska titta på linnekläder.

Är manlig och definierar mig som man.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback