Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-28, 18:26
  #13
Medlem
RoffePerssons avatar
Jo, jag vet. Men jag hade hoppats på att dyka på nån som har en beggad i bra skick och kunna göra ett byte, jag har några klockor till, eller både jag och frugan har, som bara ligger och binder kapital..

Byter jag in hos handlare, så får jag garanterat ett skambud, så det bästa vore att BYTA med någon som har nåt jag vill ha, och som vill ha något jag har.

Har du några tips annars på handlare som handlar med begagnat, som är gröna?

Mvh Roffe
Citera
2018-03-01, 13:45
  #14
Medlem
iSees avatar
Sälj själv via Chrono24 om du vill göra en bra deal. Skulle aldrig komma på tanken att flippa dyrare klockor via blocket, det finns alldeles för mycket risker.
Citera
2018-03-01, 16:37
  #15
Medlem
RoffePerssons avatar
Nej. Det blir inget flippade på blocket, jag sitter och kikar igenom klock"prat", finns en del där, men folk verkar tro att bara för att de äger en ROLEX så sjunker inte priset mer än 5k (från listpris) trots att klockan saknar både boxar och garantier. Att dessa 5k är någonting man kan pruta sig till hos AD verkar de helt enkelt inte tro på..

Så, jag funderar faktiskt på att lämna in hos AD för byte, då får jag HELT NYTT och ingen behöver bli skitnödig över att hans repiga sub, utan papper och garanti, i behov av service inte värderas till 60k...

Hehe.. Mvh Roffe
Citera
2018-03-08, 01:56
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FF05FER
114060 var mitt första klockköp för över 10 år sedan, och jag tycker fortfarande extremt mycket om den. Funkar till allt, inte för stor, lagom vikt etc.

Felskrivning? 114060 kom 2012.
Citera
2018-03-08, 22:14
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satan-perkele
Felskrivning? 114060 kom 2012.

Helt rätt, skulle stå 14060.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback