Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-04-13, 21:44
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanbiceps
UPDATE

Hallå igen kamrater. Morgonvikten idag låg på 79kg så det går åt rätt håll. Axlarna och benen avslöjar väl mig mest då dom växt på sig en del

Har lite funderingar på att lägga till något mer när jag köper en till vial. Är lite sugen på Masteron och köra det när jag går in på sista vialen Testo för att tighta till mig och bli lite snyggare Har även funderingar på att slänga in EQ för att försöka få bort min värk i armbåge och förhoppningsvis lindra mina knakande knän.

Låter det vettigt eller är jag helt ute och cyklar? Skulle uppskatta svar av någon erfaren


NEJ!!! du har hit intills påbörjat en perfekt nybörjar kur... se nu för fan till o göra en perfekt nybörjar kur så kan du lära dig gå efter att du lärt dig krypa och ja jag vill markera GÅ för du är långt ifrån redo att springa
Citera
2018-04-17, 10:27
  #50
Medlem
stefanbicepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
dina värden ser perfekta ut, du ska inte ändra någonting

skit i HCG, du över komplicerar saker och ting.. det är ''bara lite testo'' du har tryckt i dig

HCG kör du när du kör 6 månader eller mer och då med tyngre prepp som tren och deca med hård nedstängning

Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
NEJ!!! du har hit intills påbörjat en perfekt nybörjar kur... se nu för fan till o göra en perfekt nybörjar kur så kan du lära dig gå efter att du lärt dig krypa och ja jag vill markera GÅ för du är långt ifrån redo att springa

Tack så mycket för input! Angående HCG så vill jag återhämta mig och behålla så mycket som möjligt efter kur men som du säger kanske det är överkurs för endast 15veckor på testo.


UPDATE

Morgonvikt på 80kg idag, +5kg sedan start.
Har vilat och tagit det lugnt i helgen. Har dock fortfarande problem med ena armbågen så träningen blir sådär känns det som. Känner mig trött och slut i axlarna väldigt ofta. Har även känt av mycket i smalbenen, typ som träningsvärk eller hur man ska förklara. Ingen aning om vad det kan bero på dock.

Riktigt kul på gymmet nu när man märker lite skillnad i vikt och volym.
Citera
2018-04-17, 12:48
  #51
Medlem
HeadOfBoos avatar
EQ eller primo ihop med testo blir bra nästa kur. Kör du EQ så sluta med det någon vecka innan teston. Om du nu vill ta någor som får dig på banan igen efteråt så kör lite clomid eller nolva. HCG stänger dig med, det används med fördel i slutet av långa kurer följt av clomid/nolva.
Citera
2018-05-08, 17:44
  #52
Medlem
r0bzs avatar
Hur har det gått Stefan? Länge sedan du uppdaterade oss.
__________________
Senast redigerad av r0bz 2018-05-08 kl. 17:44. Anledning: felstavning
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback