Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-24, 18:56
  #1
Medlem
Tjena killar, jag har tagit lyrica 600 mgoch i nattas tog jag runt 2g. Har även rökt kanske 2g under kvällen och eftermiddan cannabis tagit tjack snortat ca 0.3, ätit 0.5 och smetat mot tandköttet kanske 0.3 mg är rätt så tjackovan, men jag tar nu också 15 mg mirtazapin per dag och det har jag gjort har gjort det i 3 dagar så tills nu,

alltid efter jag tagit tjack har jag fått så enorm mkt hallisar och nu i sliutet efter en fet snort så är allting likt lsd jag umdrar om tjacket och mirtazapinen tillsamans som orsakat detta och det känns konstigt på hjärtat typ tung och så är jag helt efter nu kan knappt skriva för tangenterna ser ut som marshwallows som snurrar omkring o hoppar. Även on i hjärtat men kan vara den enorma åmgestwn med eller något. Borde jag säka hjälp?
Citera
2018-02-24, 19:12
  #2
Medlem
blodigdiarres avatar
Nä det behöver du inte. Men ta inget mer av nåt. Ta fram några serietidningar eller nåt. Se nån lättsmält film. Och lär för framtiden att om man tar tjack så finns det ingen anledning att ta en massa annat. Och om du hallucinerar på bara tjack så hör du och tjack inte ihop.
Citera
2018-02-24, 19:13
  #3
Medlem
trilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Tjena killar, jag har tagit lyrica 600 mgoch i nattas tog jag runt 2g. Har även rökt kanske 2g under kvällen och eftermiddan cannabis tagit tjack snortat ca 0.3, ätit 0.5 och smetat mot tandköttet kanske 0.3 mg är rätt så tjackovan, men jag tar nu också 15 mg mirtazapin per dag och det har jag gjort har gjort det i 3 dagar så tills nu,

alltid efter jag tagit tjack har jag fått så enorm mkt hallisar och nu i sliutet efter en fet snort så är allting likt lsd jag umdrar om tjacket och mirtazapinen tillsamans som orsakat detta och det känns konstigt på hjärtat typ tung och så är jag helt efter nu kan knappt skriva för tangenterna ser ut som marshwallows som snurrar omkring o hoppar. Även on i hjärtat men kan vara den enorma åmgestwn med eller något. Borde jag säka hjälp?
Nej.
Citera
2018-02-24, 19:18
  #4
Medlem
tjacket kan vara utblandat med meta amfetamin
Citera
2018-02-24, 19:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Nä det behöver du inte. Men ta inget mer av nåt. Ta fram några serietidningar eller nåt. Se nån lättsmält film. Och lär för framtiden att om man tar tjack så finns det ingen anledning att ta en massa annat. Och om du hallucinerar på bara tjack så hör du och tjack inte ihop.

Nej tagit tjack måmga gånger innan det är bara anu idag det hänt faktiskt, funderar på om det kan vara serotonergit synderoom eller så tackvare mirtazapinen undrar jag om det är.

Citerar från nån flashbackare

"Mirtazapin är ett NaSSA-preparat och skiljer sig från de andra antidepressiva bl.a. genom att det också påverkar noradrenalinsystemet. Serotoninpåverkan skiljer sig också då Mirtazapin inte är en selektiv återupptagshämmare, utan mer blockerar de serotoninreceptorer man inte vill aktivera (5-HT2 och 5-HT3) och på så sätt styr serotoninpåverkan till den receptor, 5-HT1, man vill aktivera."""
Citera
2018-02-24, 19:31
  #6
Medlem
Mirtazapn, tjack ,röka ,lyrica, i mängder allt och jag har lika mycket hallisar som på en lsd trip, ska gå ut och möta en polare. Han har öl ska jga dricka för ångesten eller är det smartast o skippa?
Citera
2018-02-24, 20:11
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Mirtazapn, tjack ,röka ,lyrica, i mängder allt och jag har lika mycket hallisar som på en lsd trip, ska gå ut och möta en polare. Han har öl ska jga dricka för ångesten eller är det smartast o skippa?
Aja jag röker lite indica och dricker ett par öl
Citera
2018-02-24, 22:28
  #8
Medlem
Glömmde att nämna jag käkade 28 st 7.5 mg imovane natten innan, så antagligen vart cp ända sen jag vakna o drog tjack så det blev motsatt effekt men hallisarna var endå kvar, har fortfarande nu men det har minskat fast jag dratt i mig rätt mkt tjack nu och dricker lite öl hare gött folk 😊 men de kan iu fortfarande endå vara serotonin syndrome men vi får väl se
Citera
2018-02-24, 23:32
  #9
Medlem
darkomcfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Glömmde att nämna jag käkade 28 st 7.5 mg imovane natten innan, så antagligen vart cp ända sen jag vakna o drog tjack så det blev motsatt effekt men hallisarna var endå kvar, har fortfarande nu men det har minskat fast jag dratt i mig rätt mkt tjack nu och dricker lite öl hare gött folk 😊 men de kan iu fortfarande endå vara serotonin syndrome men vi får väl se

Helt klart nått du nog borde nämnt.

mvh
Citera
2018-03-29, 03:25
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizard99
tjacket kan vara utblandat med meta amfetamin

Meta känns i princip identiskt som amf.
Citera
2018-04-12, 18:29
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Meta känns i princip identiskt som amf.
Va gör det??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback