Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-24, 03:09
  #1
Medlem
Jag är intresserad av att titta på fotboll bl.a Allsvenskan, Premier league. Det finns hur många leverantörer att välja mellan. Vad är egentligen skillnaden mellan

Boxer
Viasat
Comhem
Viasat
Canal digital

Jag är även intresserad av Polska kanaler, men gissar på att ingen av de ovannämnda erbjuder Polska kanaler.
__________________
Senast redigerad av absolutrolig 2018-02-24 kl. 03:12.
Citera
2018-02-24, 04:29
  #2
Medlem
Pallestroms avatar
En IP tv box kanske?
Citera
2018-02-24, 04:41
  #3
Medlem
paras0nics avatar
Jag har investerat i en IPTV box och jag kan inte lovorda min upplevelse mer än i att det är fantastiskt. Får in varje match, jag som är en kampsports fantast kan enkelt kliva in på Storbrittaniens TV-utbud och hitta rätt kanal såklart i realtid och riktigt bra kvalité utan lag. Dessutom är det billigare än andra operatörer i Sverice, då jag betalar blott 800;- per år och innehar 4000 kanaler on-demand från diverse länder.
Citera
2018-02-24, 07:31
  #4
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Jag har investerat i en IPTV box och jag kan inte lovorda min upplevelse mer än i att det är fantastiskt. Får in varje match, jag som är en kampsports fantast kan enkelt kliva in på Storbrittaniens TV-utbud och hitta rätt kanal såklart i realtid och riktigt bra kvalité utan lag. Dessutom är det billigare än andra operatörer i Sverice, då jag betalar blott 800;- per år och innehar 4000 kanaler on-demand från diverse länder.

Trevligt att höra. Ska snart få min!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback