Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-23, 18:45
  #13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag har ingen dator och jag är en student. Det är väldigt jobbigt. Anledningen är för att jag inte har råd med en. Jag får ingen csn just nu. Vad skall jag göra?

Om du inte enbart studerar på distans, så finns det alltid datorer på plats.
Citera
2018-02-23, 18:48
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Om du inte enbart studerar på distans, så finns det alltid datorer på plats.
Jag är på distans just nu
Citera
2018-02-23, 18:55
  #15
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag är på distans just nu

Kompis? Granne? Släkt? Bibliotek?

Väldigt många har begagnade datorer ståendes som de inte nänns slänga. Inte med blixtrande prestanda, men till studier räcker det långt.

Hör dig för.
Citera
2018-02-23, 19:00
  #16
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Rubrikförtydligande/korrigering utförd enligt regel 0.01 och 0.03-inlägg raderade. Vänligen undvik trams/off topic (porrsurfning har inte med ämnet att göra). Var vaksamma på regel 1.01. Tips på hur TS kan få datortillgång i studiesyfte är okej, men detta är ingen köpes/säljes/bytes-tråd.

/Mod.

Citera
2018-02-23, 19:20
  #17
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52


Tror du man i dagens läge lämnar in en 2000-ords uppsats med korrekt källhänvisning handskriven i blyerts på linjerade blad?
Jag tror inte att en uppsats skulle underkännas på den grunden att den var handskriven, nej.
Citera
2018-02-23, 19:27
  #18
Medlem
bengt-allans avatar
Efterlys en billig fungerande begagnad laptop i facebook-grupper, köpes på Blocket och fråga om dina vänner kan hålla ögonen öppna efter vad som helst - bara den fungerar.
Citera
2018-02-23, 20:01
  #19
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Jag tror inte att en uppsats skulle underkännas på den grunden att den var handskriven, nej.