Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-03-13, 19:59
  #73
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltopih
Ber om ursäkt för att jag drar upp det här liket till tråd men har varit bortrest och nyfikenheten tog över;

Någon som vet något nytt?

Vem är anhållen? Dödsorsak fastställd?
Ingen anhållen, inget i NA.
Troligtvis har det övergått i en dödsfallsutredning, dvs döden har inte orsakats av någon.
Med tänkte på vad som skrivits är nog överdos det mest troliga.
Citera
2018-04-05, 16:39
  #74
Medlem
Ganska komiskt att ni kan döma en människa av det ni har läst i några inlägg på flashback. Jag är nämligen Jim, han som står för lägenheten där han bodde. Min bästa vän i cirka 18år, han hjälpte mig och jag hjälpte han precis som man gör med bröder. Alla kan hamna snett, tro mig det går blixtsnabbt. Men därför finns riktiga vänner och bröder som står vid ens sida när de går snett. Och du din kuk som hängde ut mitt namn, när du inte ens har en aning om vem det är. Njut av ditt så kallade liv, du har glott på alldeles för mycket NCIS och har uppenbarligen inga vänner. 🖕🏼
Citera
2022-04-27, 17:17
  #75
Medlem
Han blev mördad, den häktade var Osama. En välkänd pillertrillare i Örebro. Polisen säger att Albin dog sv en överdos, märkligt att utredningen då tog 4 mån och allt är hemlighets stämplat. Inte ens hans pappa fick ut protokollet. 3 dagar efter Osama släpptes greps några på väg till örebro, som blev det största subutextillslaget i Sveriges historia. Och ja, det var sånna som Osama jobba med för han sålde subbet på gatan.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback