Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-04-22, 09:11
  #25
Medlem
mryangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
ZOIN är/var väl aldrig en ICO? dessutom så hittar man block explorer här: https://chainz.cryptoid.info/zoi/

ANN hittas här och det är i mina ögon en helt "vanlig" CPU PoS coin. https://bitcointalk.org/index.php?topic=1671060.0

Du har rätt - finns en explorer, så ingen uppenbar scam. Jag sökte på Zerocoin...
Citera
2018-04-22, 20:14
  #26
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mryang
Du har rätt - finns en explorer, så ingen uppenbar scam. Jag sökte på Zerocoin...

ah okej
Citera
2018-05-26, 21:52
  #27
Medlem
Hej allesammans. Jag hoppas att ni följt med i vad som hänt. Det är så att alla som har Zoin i sin DESKTOP WALLET kommer att få airdroppad ett nytt projekt som heter Nix, detta kommer ske den 6:e juni. Instruktioner för hur detta kommer genomföras (samt info om projektet) finns att finna genom Zoins sociala medier.

Varför detta då? Jo det är så att en del av Zoins team kommer att gå över till att jobba med Nix. Därför kommer de som äger Zoin bli belönade med detta nya projekt som faktiskt är ännu bättre. Det ska också sägas att det inte är första gången Zoin byter team, de som utvecklar Zoin just nu är faktiskt inte de ursprungliga grundarna. Vilka som kommer ta över Zoin denna gång är inte ännu bestämt. Men oavsett så kommer det "gamla" teamet att hålla ett vakande öga över projektet.

Är detta bra eller dåligt? Jag tror detta är bra eftersom Nix kommer vara ett projekt som är bättre och mer unikt med fler use cases. MEN det är mycket troligt att Zoin efter att ha ökat i värde sjunker igen av olika anledningar i samband med att airdroppen utförs. Eftersom jag tycker att det nuvarande teamet är det som gjort projektet så bra så kommer jag i fortsättningen stötta Nix istället. Huruvida Zoin är värt att behålla eller inte återstår att se...
Citera
2018-05-26, 21:59
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wGranit
Köpt 100 Zoin för $140

Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
handlade ett par till idag.. nu är jag nöjd med min bag

Be ready for Nix!

nixplatform.io
Citera
2018-05-28, 12:46
  #29
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aBraBBa
Be ready for Nix!

nixplatform.io

mjo...orkar inte längre bli hypad dock.. ofta händer det precis motsatta inom krypto så..
Citera
2018-06-07, 13:55
  #30
Avstängd
Störtdök idag, läge att köpa.....jag avstår tyvärr
Citera
2018-06-07, 20:56
  #31
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskallen
Störtdök idag, läge att köpa.....jag avstår tyvärr


jepp..klassiskt beteende efter en fork/airdrop efter ett visst block..
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback