2018-02-23, 09:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Inte om man är en incel som inte vill ligga med prostituerade såklart. Det vet du om så sluta dumma dig.

1) Men average män har aldrig haft något annat val: försörj en fuling i utbyte mot sex eller var ensam typ.

2) Idag har incels valet att köpa sex.
Citera
2018-02-23, 09:57
Medlem
Skrev du seriöst ett inlägg om autistiska socialt depraverade nollor och deras syn på förhållanden, och visste inte om det var sant eller inte att dessa har möjligen utvecklat ett stort hat för andra människor som har vad de inte har?

Är du själv en sådan?
Citera
2018-02-23, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Skrev du seriöst ett inlägg om autistiska socialt depraverade nollor och deras syn på förhållanden, och visste inte om det var sant eller inte att dessa har möjligen utvecklat ett stort hat för andra människor som har vad de inte har?

Är du själv en sådan?

Om de är autistiska vet jag inget om, jag blev bara förvånad över en utav deras kommentarer som jag satte inom spoiler-tag i mitt första inlägg. Så därför blev jag intresserad om Flashback tycker att dem har rätt eller har fel verklighetssyn.

Nej, jag är inte sådan. Som jag skrev innan har tjejer alltid behandlat mig väl i skolgången och jag har oftast varit det tillbaka, vissa har tagit första initiativet på klubben, etc. Men de gånger jag ej varit lika schysst tillbaka så är det uppenbart att de vänder ryggen. Så därför tror jag inte det har 100% med utseende att göra (då jag tycker att jag är lite över average, en dödsdom för dessa) utan hur du beter dig.

När man beter sig illa så attraheras trasiga tjejer däremot. Man attraherar det man är. Pundare har alltid pundarflickvänner, modellkillar har oftast modelltjejer.

Sen så tror jag desto mer man ser och känner en person, desto mer attraktivare blir de (om de nu inte är extrem överviktiga). Detta har hänt mig några gånger, i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jag menar har man inte en "grund" som blivit byggd under formningsbara åren kan det kännas som att varje avvisning är ett steg större skaffa en pistol, sätta den i munnen och säga bye bye. Eller rikta den mot folkmassor och sedan självmord vilket är ännu värre.

Jag tror detta är individuellt. Jag har inte heller haft någon riktigt ''grund''. I högstadiet gick det typ 2 tjejer i min klass, så det blev inte mycket relationer där inte. I gymnasiet isolerade jag mig från de flesta av diverse skäl, men fortfarande kunde man få någon kram utav det motsatta könet efter någon konsert (musiklinje).

Jag har inte haft mycket bekräftelse som barn heller, men ändå så kan jag sköta snack med tjejer på klubben i 1-2 minuter tills jag vill gå tillbaks till mina polare, inte konventionellt ''snygga'' tjejer, men tjejer jag attraheras utav. Så jag tror det är att komma över sin brist på självförtroende och självkänsla. Även hållning och hur man går säger mycket om en.
Senast redigerad av antilife 2018-02-23 kl. 10:57.
Citera
2018-02-23, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duality
Det som stör mig allra mest med Incel/MGTOW/Red Pill och andra grupper är hur de ständigt försöker använda vetenskap (och pseudovetenskap) för att rationalisera och förklara deras problem på ett sätt som lägger skulden på antingen kvinnor eller "naturen" i allmänhet. Lite som konspirationsfixerade foliehattar, faktiskt.

Fast det där är ju tre helt olika grupperingar. Jargongen är delvis gemensam dock, så för den oinvigde kanske dom uppfattas som ett och samma community.
Citera
2018-02-23, 11:31
Medlem
Jag lever under samma omständigheter som dessa incels, kanske skulle jag gå så långt som att identifiera mig som en också. 21 år och har aldrig haft en flickvän eller fått någon kvinnlig uppmärksamhet över huvud taget. När man har försökt så mycket men alltid blivit rejectad så blir man bitter och till slut lite galen.

Har ganska bra form, är inte tjock och brukar träna, har bra hygien och är inte socialt störd, är dock blyg och antar att blygheten har blivit värre då självförtroendet nått botten. Har gjort allt jag kan men min kropp lever inte upp till kvinnornas krav på genetiska attribut som tyvärr inte kan ändras.

Folk verkar tro att incels är nå "freaks" som uppenbarligen inte tar hand om sig själv, att deras personlighet som är fylld av misogyni och bitterhet är anledningen till att de inte får ligga, alltså att de gjort sig förtjänt av sin ensamhet. Men i själva verket är det helt vanliga killar som just är för "plain", alla år av obesvarad kärlek har gjort dem till bittra kvinnohatare.
Senast redigerad av ArthurDayne 2018-02-23 kl. 12:19.
Citera
2018-02-23, 12:24
Medlem
Dualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurDayne
Jag lever under samma omständigheter som dessa incels, kanske skulle jag gå så långt som att identifiera mig som en också. 21 år och har aldrig haft en flickvän eller fått någon kvinnlig uppmärksamhet över huvud taget. När man har försökt så mycket men alltid blivit rejectad så blir man bitter och till slut lite galen.

Har ganska bra form, är inte tjock och brukar träna, har bra hygien och är inte socialt störd, är dock blyg och antar att blygheten har blivit värre då självförtroendet nått botten. Har gjort allt jag kan men min kropp lever inte upp till kvinnornas krav på genetiska attribut som tyvärr inte kan ändras.

Folk verkar tro att incels är nå "freaks" som uppenbarligen inte tar hand om sig själv, att deras personlighet som är fylld av misogyni och bitterhet är anledningen till att de inte får ligga, alltså att de gjort sig förtjänt av sin ensamhet. Men i själva verket är det helt vanliga killar som just är för "plain", alla år av obesvarad kärlek har gjort dem till bittra kvinnohatare.

Men om du egentligen inte har några misogyna åsikter och skumma vanföreställningar, är du då en Incel?

Det har alltid funnits killar som är blyga, inåtvända eller med dåligt självförtroende. Det är ingenting konstigt, och du kan säkert få mer erfarenhet (om det är det du vill) ifall du tränar upp din sociala kompetens eller kanske får antidepressiva/terapihjälp. Det är långt ifrån kört om det bara är lite bitterhet och deppighet som är hindret för dig.

Folk som tycker att kvinnor inte ska ha rösträtt eller som vill sätta på sina rullstolsbundna kusiner i smyg har du ju uppenbarligen inte så mycket gemensamt med...
Citera
2018-02-23, 12:42
Medlem
Ungefär 30 % är utseende, 30 % självkänsla och resterande social ställning och status.

Allt går att påverka, lipsillarna som sitter på Flashback och grinar har tyvärr inte vare sig kraft, energi eller förmåga att ta tag i sina liv, då är det enklare att sitta och grunka och skylla allt på det täckta könet.

Alla kan få ligga, alla kan få en flickvän, jag har t om en vän som sitter i rullstol och bara har stumpar till ben (sedan födseln) och han har en hyfsat snygg fru, men så är han rolig och charmig också, precis som frun hans.
Citera
2018-02-23, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurDayne

Hur förklarar du att det finns feta män med knegarlön som har fru och barn?
Citera
2018-02-23, 14:07
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Haha ja sicka creeps. Deras mentala status är ju väldigt intressant, tveklöst lider alla av någon sorts ocd autism så dom kan bara inte släppa tankegången dom fastnat i trots att alla som lever i verkligheten vet att dom har fel men ändå lider dom av storhetsvansinne och tror att allt som kvinnor gör har med dom att göra.

Hoppas världens bokstavsgäng håller koll för många av dessa creeps har ju skolskjutning stämplat i pannan.
Citera
2018-02-23, 14:44
Medlem
EnGodForlorares avatar
Själv är jag en marxistisk rationalist. Därför noterar jag att folk lider. Jag ställer mig då frågan, hur minskar vi lidandet?
Citera
2018-02-23, 14:57
Medlem
Benstrukturen i ansiktet spelar in ja, det är bara löjligt att säga att så inte är fallet, alla har inte samma benstruktur vilket ansiktet ligger på. Att ändra benstrukturen i ansiktet kräver omfattande plastikkirurgi om det ens går att fixa, vi snackar i princip att försöka ändra skallformen.
Citera
2018-02-23, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Själv är jag en marxistisk rationalist. Därför noterar jag att folk lider. Jag ställer mig då frågan, hur minskar vi lidandet?

Backa 50 år och flytta 100 mil österut så ska skulle du fått se på lidande, din lille marxist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in