Citat:
Ursprungligen postat av
Sipofa
Skrev du seriöst ett inlägg om autistiska socialt depraverade nollor och deras syn på förhållanden, och visste inte om det var sant eller inte att dessa har möjligen utvecklat ett stort hat för andra människor som har vad de inte har?
Är du själv en sådan?
Om de är autistiska vet jag inget om, jag blev bara förvånad över en utav deras kommentarer som jag satte inom spoiler-tag i mitt första inlägg. Så därför blev jag intresserad om Flashback tycker att dem har rätt eller har fel verklighetssyn.
Nej, jag är inte sådan. Som jag skrev innan har tjejer alltid behandlat mig väl i skolgången och jag har oftast varit det tillbaka, vissa har tagit första initiativet på klubben, etc. Men de gånger jag ej varit lika schysst tillbaka så är det uppenbart att de vänder ryggen. Så därför tror jag inte det har 100% med utseende att göra (då jag tycker att jag är lite över average, en dödsdom för dessa) utan hur du beter dig.
När man beter sig illa så attraheras trasiga tjejer däremot. Man attraherar det man är. Pundare har alltid pundarflickvänner, modellkillar har oftast modelltjejer.
Sen så tror jag desto mer man ser och känner en person, desto mer attraktivare blir de (om de nu inte är extrem överviktiga). Detta har hänt mig några gånger, i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
NiveaBodylotion
Jag menar har man inte en "grund" som blivit byggd under formningsbara åren kan det kännas som att varje avvisning är ett steg större skaffa en pistol, sätta den i munnen och säga bye bye. Eller rikta den mot folkmassor och sedan självmord vilket är ännu värre.
Jag tror detta är individuellt. Jag har inte heller haft någon riktigt ''grund''. I högstadiet gick det typ 2 tjejer i min klass, så det blev inte mycket relationer där inte. I gymnasiet isolerade jag mig från de flesta av diverse skäl, men fortfarande kunde man få någon kram utav det motsatta könet efter någon konsert (musiklinje).
Jag har inte haft mycket bekräftelse som barn heller, men ändå så kan jag sköta snack med tjejer på klubben i 1-2 minuter tills jag vill gå tillbaks till mina polare, inte konventionellt ''snygga'' tjejer, men tjejer jag attraheras utav. Så jag tror det är att komma över sin brist på självförtroende och självkänsla. Även hållning och hur man går säger mycket om en.