Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-22, 19:33
  #1
Medlem
Konstigt att det inte har skapats någon tråd om Gråzon. Så då passar jag på att starta den.
Idag har en ny serie premiär på Cmore som heter Gråzon. Det är just nu streamingpremiär på Cmore idag och kommer senare att sändas på Tv4. Hittar ingen information om när den kommer att sändas på Tv4 och det verkar som att den inte kommer att sändas på Cmore Series, vilket är mycket konstigt då Modus och Gåsmamman har sänts på tv.

Citat:
En skarpladdad missil hittas i en lastbil i Göteborgs hamn. En kvinna blir gisslantagen i sitt eget hem i Köpenhamn. Två till synes slumpmässiga incidenter som visar sig vara sammankopplade och delar av ett planerat terrordåd med ett gemensamt mål - Skandinavien. Det är upprinnelsen till C Mores nya originalserie Gråzon - en svensk/dansk dramathriller med välrenommerade Tova Magnusson, Hollywoods nya älskling Birgitte Hjort Sørensen och stjärnskottet Ardalan Esmaili i huvudrollerna. Serien har exklusiv streamingpremiär på C More den 22 februari.

Trailer - https://www.youtube.com/watch?v=ROIi0WsDdvg&t=16s
__________________
Senast redigerad av Smexliq 2018-02-22 kl. 19:41.
Citera
2018-02-22, 20:59
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Konstigt att det inte har skapats någon tråd om Gråzon. Så då passar jag på att starta den.
Idag har en ny serie premiär på Cmore som heter Gråzon. Det är just nu streamingpremiär på Cmore idag och kommer senare att sändas på Tv4. Hittar ingen information om när den kommer att sändas på Tv4 och det verkar som att den inte kommer att sändas på Cmore Series, vilket är mycket konstigt då Modus och Gåsmamman har sänts på tv.



Trailer - https://www.youtube.com/watch?v=ROIi0WsDdvg&t=16s

Trailern var sådär men kommer att den en chans.
Första säsongen skall innehålla 10 avsnitt.
Citera
2018-02-23, 05:18
  #3
Medlem
Pallestroms avatar
Första avsnittet var igår.

Var den bra?
Citera
2018-02-27, 14:21
  #4
Medlem
"Spränghuvudet till en luft-jord-missil som används av militära stridsflyg runt om i världen."
__________________
Senast redigerad av pmax 2018-02-27 kl. 15:01.
Citera
2018-03-03, 16:22
  #5
Medlem
arakas avatar
En av de bästa svenska serierna någonsin trots att det är cmoore som ligger bakom den.
Bra skådespeleri där tom de svenska skådisarna låter bli att spela teater och överspela.
Tät, spännande och välskriven.
Jag kommer definitivt att fortsätta följa den.
Citera
2018-03-03, 22:53
  #6
Medlem
Zaedrewss avatar
Sett de två första och jo det är en bra serie. Bra skådisar och bra spänning.
Citera
2018-03-04, 22:24
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av araka
En av de bästa svenska serierna någonsin trots att det är cmoore som ligger bakom den.
Bra skådespeleri där tom de svenska skådisarna låter bli att spela teater och överspela.
Tät, spännande och välskriven.
Jag kommer definitivt att fortsätta följa den.

Lite väl tidigt utnämna den till en av de bästa någonsin.
Citera
2018-03-05, 07:28
  #8
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxnbm
Lite väl tidigt utnämna den till en av de bästa någonsin.
Konkurrensen är ju inte direkt stor. Bron är den bästa svenska serien någonsin och Gråzon är minst lika bra.
Båda serierna bygger på dank-svenskt samarbete, något att tänka på för kommande produktioner.
Citera
2018-03-05, 17:06
  #9
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Konkurrensen är ju inte direkt stor. Bron är den bästa svenska serien någonsin och Gråzon är minst lika bra.
Båda serierna bygger på dank-svenskt samarbete, något att tänka på för kommande produktioner.
Det är ju Modus ( 2015} också. Inte direkt en spektakulär fullträff om än ok.
Citera
2018-03-25, 10:49
  #10
Medlem
Jag bor inte i Sverige och har svårt att få tillgång till Cmore. Vet någon om Gråzon finns fulstreamad eller som torrent någonstans. Hittar den inte på piratbayen...
Citera
2018-04-23, 18:56
  #11
Medlem
Azpers avatar
Avsnitt 1-8 tycker jag var riktigt bra och spännande... medan avsnitt 8-10 var skrattretande dåliga....

Trist på en annars jävligt spännande dansk/svensk serie.
Citera
2018-04-23, 19:16
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Avsnitt 1-8 tycker jag var riktigt bra och spännande... medan avsnitt 8-10 var skrattretande dåliga....

Trist på en annars jävligt spännande dansk/svensk serie.
Var kan man se avsnitt 10? Jag har bara sett 1-9.

Jag tycker serien är riktigt bra men i avsnitt 9
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback