Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-22, 17:30
  #1
Medlem
japanskbruds avatar
Det verkar som alla skor har den skiten nuförtiden.. jag kan inte ha ett par skor mer än ett år sen börjar skiten vissla och smackar eller sörplar som en sönderknullad fitta....
När jag va ung hade aldrig kängor eller skor luftkuddar i sulorna och dom höll i 15 år om man bara lämnade in dom till skomakaren för nya sulor .. hade inget problem att gå med dom ändå ..
Vad har ni för märke på skor som inte får punktering på nolltid ?
__________________
Senast redigerad av japanskbrud 2018-02-22 kl. 17:32.
Citera
2018-02-22, 17:36
  #2
Medlem
Hejhopens avatar
Jag använder ett par vanliga Nike airmax. Använt de till över 5 raves och då hade jag använt de över ett år. Funkar utmärkt fortfarande förutom att de är skitiga som fan!
Citera
2018-02-22, 17:38
  #3
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud
Det verkar som alla skor har den skiten nuförtiden.. jag kan inte ha ett par skor mer än ett år sen börjar skiten vissla och smackar eller sörplar som en sönderknullad fitta....
När jag va ung hade aldrig kängor eller skor luftkuddar i sulorna och dom höll i 15 år om man bara lämnade in dom till skomakaren för nya sulor .. hade inget problem att gå med dom ändå ..
Vad har ni för märke på skor som inte får punktering på nolltid ?

Köp billiga dojjor så slipper du punktering är nog en bra regel. Ingen dämpning i de billiga..
Citera
2018-02-22, 17:41
  #4
Medlem
poxers avatar
Så länge man inte använder gympaskor till lär detta vara ett ickeproblem.
Citera
2018-02-22, 19:11
  #5
Medlem
japanskbruds avatar
blev nike airzoom pegasus 34 .. haha .. dom kändes helt rätt och gick nästan av sig själv när jag provade dom i affären .. återstår att se när dom börjar vissla
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback