Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-22, 16:25
  #1
Medlem
Tjenare gubbar! Och gummor!

I måndags körde jag första sticket! Upplägget är test e 250mg e3.5e med 0.5mg adex e3.5d som börjar på tredje sticket!

Info om mig!

22-25 år
182-185 lång
85kg+

110x1 bänk
200x1 mark
150x2 böj

Tränat i ungefär 4 år nu med dem 2,5 senaste året väldigt seriöst!

Kosten: Min maintain på denna vikten är ungefär 4000 kalorier, så ligger på lite över detta för en jämn och fin uppgång för att sedan kanske öka ifall jag inte går upp i den takten jag vill, ska bli riktigt intressant att se när testot kickar in!

Mitt mål med träningen är att bygga en fysik som jag tycker är perfektion, så detta är en boost till det kan man säga, plus att jag är riktigt sugen på att tävla

Kommer uppdatera under hels kuren hur det går om det verkar finnas intresse för det,

kent
Citera
2018-02-22, 21:48
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kent4321
Tjenare gubbar! Och gummor!

I måndags körde jag första sticket! Upplägget är test e 250mg e3.5e med 0.5mg adex e3.5d som börjar på tredje sticket!

Info om mig!

22-25 år
182-185 lång
85kg+

110x1 bänk
200x1 mark
150x2 böj

Tränat i ungefär 4 år nu med dem 2,5 senaste året väldigt seriöst!

Kosten: Min maintain på denna vikten är ungefär 4000 kalorier, så ligger på lite över detta för en jämn och fin uppgång för att sedan kanske öka ifall jag inte går upp i den takten jag vill, ska bli riktigt intressant att se när testot kickar in!

Mitt mål med träningen är att bygga en fysik som jag tycker är perfektion, så detta är en boost till det kan man säga, plus att jag är riktigt sugen på att tävla

Kommer uppdatera under hels kuren hur det går om det verkar finnas intresse för det,

kent

Ser bra ut med tanke på dom andra rapporterna jag läst. Ligger själv på susta 300mg e3d men är inte ens nära så seriös som du är med träningen. Ska bli spännande att se
Citera
2018-02-23, 08:12
  #3
Medlem
bergelins avatar
Fint, lycka till. Vilken gren vill du tävla i?
Citera
2018-02-23, 10:45
  #4
Medlem
Andra sticket idag, vänster lår, tror jag träffade en nerv först men sen sjönk den i bra, inte i närheten av hur nervös jag var första gången utan var bara taggad nu, riktigt kul!

Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Ser bra ut med tanke på dom andra rapporterna jag läst. Ligger själv på susta 300mg e3d men är inte ens nära så seriös som du är med träningen. Ska bli spännande att se
Härligt!!

Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Fint, lycka till. Vilken gren vill du tävla i?
Tackar! Classic hade ju varit fint men sizen är ju inte där en, så time will tell
Citera
2018-02-26, 19:00
  #5
Medlem
Tredje sticket idag! Höger lår, gick lätt o fint och adrenalinet rusar varje gång
Funderat på att starta med adex idag, känner inte av några bieffekter än, inte så konstigt, men många säger ai under kur och vissa endast vid känningar. Input folket? Tack o hej!

kent
Citera
2018-02-26, 21:16
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kent4321
Tredje sticket idag! Höger lår, gick lätt o fint och adrenalinet rusar varje gång
Funderat på att starta med adex idag, känner inte av några bieffekter än, inte så konstigt, men många säger ai under kur och vissa endast vid känningar. Input folket? Tack o hej!

kent


Kurlängd och hur ser din PCT ut?


Hur lägger du upp din träning nu när du kurar, några förändringar? / Bagarn
Citera
2018-02-26, 21:57
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kent4321
Tredje sticket idag! Höger lår, gick lätt o fint och adrenalinet rusar varje gång
Funderat på att starta med adex idag, känner inte av några bieffekter än, inte så konstigt, men många säger ai under kur och vissa endast vid känningar. Input folket? Tack o hej!

kent


vid känningar, du tar ju inte alvedon bara för att du kanske får huvudvärk........
Citera
2018-02-27, 08:51
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
vid känningar, du tar ju inte alvedon bara för att du kanske får huvudvärk........

Detta. Du vill inte trycka in diverse kemikalier likt dessa om det inte behövs. Kan kanske fungera i senare kurer för att förebygga när man har mer erfarenhet av hur diverse roids påverkar nivåerna i kroppen (eller... AAS101?). Nu vet du ju inte ens om denna kur kommer att ge dig några känningar öht. /Bagarn
Citera
2018-02-27, 08:54
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagarpojken
Kurlängd och hur ser din PCT ut?


Hur lägger du upp din träning nu när du kurar, några förändringar? / Bagarn

Kurlängden blir 12 veckor, och tänkte köra efter standard pct protokoll, nolva 40/40/20/20!

Har inte kommit igång med träningen ordentligt än tyvär, åkte på testofeber som bröt ut en ordentlig förkylning, kört 2 stycken pass änsålänge och helvete vilken pump jag får, gör ju förfan ont! Kommer nog köra på pull push legs som jag gjort ett tag nu, kommer köra på känsla och ändra efter hur det går! Hoppas på att vara helt kry snart så man kan köra igång ordentligt
Citera
2018-02-27, 09:00
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagarpojken
Detta. Du vill inte trycka in diverse kemikalier likt dessa om det inte behövs. Kan kanske fungera i senare kurer för att förebygga när man har mer erfarenhet av hur diverse roids påverkar nivåerna i kroppen (eller... AAS101?). Nu vet du ju inte ens om denna kur kommer att ge dig några känningar öht. /Bagarn

Okej tack för hjälpen gubbar, lyssnar på er!
Citera
2018-02-27, 21:07
  #11
Medlem
Lite offtopic och lånar tråden snabbt men jag själv tänkte köra 12v på susta, fick dock inte in all sustan men har lite Testo E kvar från Galenika. Dock kommer kuren om jag väljer att avsluta med testo E och köra alla 10 ampuller, bli cirka 17-18 veckor, tror ni det är OK eller borde jag sluta vid 12v? Kommer köra Nolva o HCG som avslut såklart. Bör tilläggas att jag vill ju ha barn i framtiden hehe,


Edit: Känner du av något än förresten Kent?
__________________
Senast redigerad av XX1 2018-02-27 kl. 21:15.
Citera
2018-02-27, 22:08
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagarpojken
Detta. Du vill inte trycka in diverse kemikalier likt dessa om det inte behövs. Kan kanske fungera i senare kurer för att förebygga när man har mer erfarenhet av hur diverse roids påverkar nivåerna i kroppen (eller... AAS101?). Nu vet du ju inte ens om denna kur kommer att ge dig några känningar öht. /Bagarn


stämmer som ovan nämns, om man har testat en eller flera tidigare dos/er och vet att östradiol kommer sticka iväg kan man ''medicinera'' redan ifrån start eller i förebyggande syfte, oftast doserar man några veckor in i kuren dock för att inte krascha östrot då det tar olika lång tid för olika prepp att aromatisera men detta lär man sig med tiden
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback