Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-26, 21:47
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkeTheSnake
Omöjligt att svara på vad du lider av men fel sitter ofta i ändan har jag hört Felet kan sitta på motsatt sida mot där man har smärtan. Gissningsvis nån muskel som är tajt och klämmer på nerver. Tänk på din livsstil, du kanske sitter med armarna framför dig mycket vid datorn, kör bil ofta eller liknande i en ensidig kroppsställning. Vårdcentraler är i mitt tycke cykelreperatörer
Jag skulle satsa på en kiropraktor som även har samverkan med en massage-terapeut om det existerar i Sverige?
Här är en länk till en sida med videos på olika stretch-övningar på alla möjliga problem i kroppen. Stretching är alltid bra.
Gissar på att detta kan vara något för dig om nu inte smärtan är outhärdlig, annars så finns det andra övningar där på sidan i en lång lista.
https://www.diyjointpainrelief.com/s...in-relief.html

Lycka till!

Tackar, ska kika! Jo visst sitter jag mycket vid datorn, men är ändå ute och går rätt ofta. Kan påpeka att jag haltar trots smärta i benet. Känns som mitt ena ben är längre än det andra, och det blir mer tyngd på vänster sida, och värker just där. Vetifan vad det kan va, måste kolla upp skiten iallafall!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback