Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-21, 22:32
  #1
Medlem
Jag har en HTC U11 som ska bytas mot en ny HTC U11 och så mycket som möjligt från den gamla ska föras över till den nya.

När jag konfigurerade telefonens grundinställningar och loggade in på mitt Googlekonto fanns inte min äldre HTC U11 som ett alternativ att hämta inställningar från, bara några äldre telefoner. Dvs DENNA manual funkar inte. (Kan det bero på att den jag vill kopiera från fortfarande är fullt aktiv?)

När jag i inställningarna i stället använder "Hämta innehåll från en gammal telefon" får jag väldigt lite av det jag är van att få. Tidigare fick man "typ allt", alla appar och alla kontoinställningar. Nu fick jag inga appar öht och de enda konton som överfördes var Exchange aktive synk, HTC-konto, Googlekontot och News Republic.

Förslag på vad jag kan göra för att inte behöva installera varenda app och gå igenom alla kontoinställningar manuellt?? Man vill ju helst ha så mycket appdata som möjligt kvar också...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback