Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-21, 21:55
  #1
Medlem
Hej!
Jag har en tatuering som blev dåligt gjord (av en professionell) sitter på underarmen.

Vet någon en klinik som kan operera bort tatueringar? Jag mår så dåligt utan den då den gör ont. Har lasrat men det hjälper inte.
Citera
2018-02-22, 10:07
  #2
Medlem
muskelns avatar
Hur länge har du haft den? Gör tatuering ont så borde du ju åka till vårdcentralen först och främst.
Citera
2018-02-22, 22:33
  #3
Medlem
Har haft den i snart tre år
Citera
2018-02-25, 00:24
  #4
Medlem
darkomcfaces avatar
Operera bort tatuering? kommer nog se ut som skit. Varför kör du inte laser som nästan inte ger nån ärrvävnad alls. Visst du får göra det några gånger och det kostar vad jag har förståt mer än vad du betalade för att får den.


mvh
Citera
2018-05-11, 01:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkomcface
Operera bort tatuering? kommer nog se ut som skit. Varför kör du inte laser som nästan inte ger nån ärrvävnad alls. Visst du får göra det några gånger och det kostar vad jag har förståt mer än vad du betalade för att får den.


mvh

Jag har redan lasrat 6 gånger men det händer inte så mycket. Samt att tatueringen i sig från början är väldigt ärrad..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback