Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-02-22, 07:24
  #25
Medlem
boobacars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirap.
Och blir kallad hora av henne sen? Om du bara visste vad hon gör mot sin förra kompis som söker ett seriöst förhållande, hon säger till hennes dejter att det är en hora och sen vill dem inte träffa henne mer.
nu är jag ingen tjej men som en tjej hade jag knullat en ny kille varje helg och ta titeln hora till min stolthet, och få henne att verka konstig när hon inte gör samma sak. kan fan inte vara lätt att vara tjej med allt sånt skitsnack..
Citera
2018-02-22, 08:01
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Till börja mig så vill jag säga att du låter som en snäll och trevlig tjej och lyssna på de som skriver idiotiska kommentarer som att ni ska ha samlag eller att du ska ha samlag med nägon för att bevisa också vidare. De som skriver sådant är IDIOTER.

Det är bra att du har väntat med att ha samlag det är ett val du gjort och det ska du vara stolt av att ha lyckats med.

Det är mycket lättare att slänga iväg sin oskuld och bete sig som en slampa än att hålla på sig och bete sig som en värdig och respektfull tjej.

Genom att inte slängs iväg din oskuld till vem som helst så visar du också att du är värd betydligt mer.


Jag tycker du ska förklara för Ida hur du känner när ni är själva och du kan även säga något i stil med att ”bara för att jag inte beter mig som en slampa och har samlag med första bästa kille så betyder det inte att jag inte är hetero, vem som helst kan bli av med sin oskuld men vem som helst har inte tillräckligt bra respekt för sig själv och självbevarelsedrift för att spara på sig till den rätta.

Förklara också hur hon får dig att känna när hon säger sådana saker och att även om hon ”skojar” så blir du ledsen.

Det var en bra idé. Jag kan använda den om jag träffar henne och hon börjar dra upp det där. Men som det ser ut nu orkar jag inte träffa henne.
Citera
2018-02-22, 08:06
  #27
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Till börja mig så vill jag säga att du låter som en snäll och trevlig tjej och lyssna på de som skriver idiotiska kommentarer som att ni ska ha samlag eller att du ska ha samlag med nägon för att bevisa också vidare. De som skriver sådant är IDIOTER.

Det är bra att du har väntat med att ha samlag det är ett val du gjort och det ska du vara stolt av att ha lyckats med.

Det är mycket lättare att slänga iväg sin oskuld och bete sig som en slampa än att hålla på sig och bete sig som en värdig och respektfull tjej.

Genom att inte slängs iväg din oskuld till vem som helst så visar du också att du är värd betydligt mer.


Jag tycker du ska förklara för Ida hur du känner när ni är själva och du kan även säga något i stil med att ”bara för att jag inte beter mig som en slampa och har samlag med första bästa kille så betyder det inte att jag inte är hetero, vem som helst kan bli av med sin oskuld men vem som helst har inte tillräckligt bra respekt för sig själv och självbevarelsedrift för att spara på sig till den rätta.

Förklara också hur hon får dig att känna när hon säger sådana saker och att även om hon ”skojar” så blir du ledsen.

Bästa svaret i tråden! Men du glömde ett "inte" i fetade va?
Citera
2018-02-22, 08:31
  #28
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Bästa svaret i tråden! Men du glömde ett "inte" i fetade va?


Oj du har rätt.

Där ska självfallet var ett INTE.
Citera
2018-02-22, 08:32
  #29
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirap.
Det var en bra idé. Jag kan använda den om jag träffar henne och hon börjar dra upp det där. Men som det ser ut nu orkar jag inte träffa henne.

Ta den tid du behöver och när du är själv med henne och hon tar upp det så kan du prata med henne.
Citera
2018-02-22, 08:56
  #30
Medlem
kan också fråga henne vad hon förväntar sig för svar av dig när hon kommer med såna påståenden?
vad vill hon att du ska svara vad är målet för henne med de hela?
Citera
2018-02-22, 09:27
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilljansson
kan också fråga henne vad hon förväntar sig för svar av dig när hon kommer med såna påståenden?
vad vill hon att du ska svara vad är målet för henne med de hela?

Ibland undrar jag om hennes mål är att få mig att byta sexualitet, genom att övertyga mig att jag är något annat. Varför hon vill det vet jag inte. Eller så är det bara för att vara elak. Hon gillar att trycka ner folk.
Citera
2018-02-22, 10:04
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirap.
Ibland undrar jag om hennes mål är att få mig att byta sexualitet, genom att övertyga mig att jag är något annat. Varför hon vill det vet jag inte. Eller så är det bara för att vara elak. Hon gillar att trycka ner folk.


jo men fortfarande fråga henne vad hon vill att du ska svara...
Citera
2018-02-22, 21:21
  #33
Medlem
Challenger-74s avatar
”Ida” verkar vara precis så där inskränkt som jag föreställer mig att pansexuella och hbtq-människor i allmänhet kan vara mot heterosexuella cis-människor.

Mitt tips är att du dumpar henna lika snabbt och hårt som du dumpar en het potatis. Du förtjänar bättre människor i din tillvaro.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback