Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-07, 23:54
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kittendoll
Är hon efterbliven?


Det är inte första gången en våldtäktsanklagelse kommer från denna tjejen.
Citera
2018-03-12, 11:56
  #14
Medlem
Hur vet du det?
Citera
2018-03-14, 01:44
  #15
Medlem
rykten
Citera
2018-03-17, 02:59
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brruddeen
rykten

Jag fick höra det av nån när jag var på fest förbi skälderviken någonstans i ängelholm....
Citera
2018-03-18, 22:02
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brruddeen
Jag fick höra det av nån när jag var på fest förbi skälderviken någonstans i ängelholm....

Vad har du för relation till personerna det handlar om?
Citera
2018-03-19, 17:37
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjjejjen
Vad har du för relation till personerna det handlar om?

Relation? Snacket går i denna stan
Citera
2018-03-19, 20:31
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brruddeen
Relation? Snacket går i denna stan

Okej, men du känner till tjejen sen innan?
Citera
2018-03-19, 22:15
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjjejjen
Okej, men du känner till tjejen sen innan?

Har hört om henne och sett henne på stan, Vadå då? Har du någon relation till personerna?
__________________
Senast redigerad av brruddeen 2018-03-19 kl. 22:31.
Citera
2018-03-20, 13:12
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brruddeen
Har hört om henne och sett henne på stan, Vadå då? Har du någon relation till personerna?

Nej, mest nyfiken på hur man kan säga att det är ett missförstånd om man anmält personen i fråga för våldtäkt så jag tänkte att om du kände till henne kunde du frågat
Citera
2018-03-20, 13:51
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjjejjen
Nej, mest nyfiken på hur man kan säga att det är ett missförstånd om man anmält personen i fråga för våldtäkt så jag tänkte att om du kände till henne kunde du frågat

Har endast hört det på en fest där dem pratade om händelsen. Så tyvärr, kan nte fråga henne men enligt det som blev sagt på festen så har liknande påståenden kommit från henne fast då utan polisanmälan. Fick även höra där att hon inte e den blygaste tjejen när de gäller killar, hur sant de e kan jag nte säga för känner nte henne personligen
Citera
2018-03-21, 12:20
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brruddeen
Har endast hört det på en fest där dem pratade om händelsen. Så tyvärr, kan nte fråga henne men enligt det som blev sagt på festen så har liknande påståenden kommit från henne fast då utan polisanmälan. Fick även höra där att hon inte e den blygaste tjejen när de gäller killar, hur sant de e kan jag nte säga för känner nte henne personligen

Okej, tycker det hela låter väldigt skumt bara. Vi får väl se hur utgången böir för bägge parterna
Citera
2018-03-21, 20:56
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjjejjen
Okej, tycker det hela låter väldigt skumt bara. Vi får väl se hur utgången böir för bägge parterna

Det kan jag hålla med dig om. Jag tycker synd om GM ifall det visar sig att tjejen hittat på eller sagt att händelsen var värre än den var.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback