Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-03-26, 19:12
  #37
Medlem
Ramonawhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krusbar94
Jag vill inte jättegärna berätta det, jag ser inte oskuld som något himla viktigt att "ge bort" till en kille så det är inget jag stolt skulle berätta för en kille heller. Men jag vill inte att min första gång ska bli stel och göra mer ont än vad det behöver göra. Om han vet det så kommer han väl bete sig lite mer varsamt och inte pumpa på och ha förståelse för att jag kanske inte är så bra i sängen med tanke på att jag inte är erfaren. Det är så jag resonerar.

Du ska inte behöva säga till honom att du är oskuld för att han ska ta det försiktigt. Det ska han göra i vilket fall som helst om du säger till honom att ta det försiktigt.

Han kommer förövrigt alltid använda dig som en erövring i kontext när han pratar med andra grabbar och vara stolt över att han var den första som knullat dig. Killar har inte så mycket annat att skryta om/vara stolta över idag mer än att skryta om kvinnor.

Tänk igenom om det här verkligen är något du vill göra. Jag hade inte sagt till honom att jag är oskuld iallafall.
Citera
2018-03-26, 21:35
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Det är din ensak, fan ska du berätta för?

Vänta med sex btw, det är inte så speciellt som alla tror.
Vänta på vad exakt? Det är nice men inte så speciellt precis som du säger. Jävla trams att man ska "spara sig" till den rätte.

Blir det något så blir det något. Om inte så finns det andra fiskar i sjön. Vad har du att förlora TS?
Citera
2018-03-27, 00:41
  #39
Medlem
Jag förstår inte riktigt hur du tänker TS. Om du på riktigt är oskuld så är det ju definitivt värt att berätta det. Finns ju omöjligen något negativt med det, enbart positivt. varför skulle han föredra om du blivit penetrerad av en annan kille?
Citera
2018-04-03, 20:02
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Jag förstår inte riktigt hur du tänker TS. Om du på riktigt är oskuld så är det ju definitivt värt att berätta det. Finns ju omöjligen något negativt med det, enbart positivt. varför skulle han föredra om du blivit penetrerad av en annan kille?

Sex med en oskuld är väl inte lika nice jmf med en erfaren. Sex med en ny partner brukar väl överlag vara sämre för att med tiden bli bättre och bättre då man lärt känna varandras kroppar osv. Det jag hört utav kompisar. Att lägga på oskuldfaktorn gör inte saken bättre eller lättare för killen. Det är vad jag tror iaf. Det är väl det som kan vara negativt med att erkänna att man är oskuld.

Sen tror jag tyvärr att det kommer märkas på mig. Jag har liksom aldrig tagit på en killes kön, det kommer märkas att jag inte är så erfaren när jag går ner på honom t.ex. Tänk om jag gör illa honom om mina tänder är i vägen, jag har en liten mun tvekar på att jag kan ta en kuk på 12 cm i omkrets. Har av nyfikenhet provat med en dildo en gång och den gick knappt in någon cm och då tänkte jag inte ens på att tänderna inte ska vara i vägen. Har seriöst ångest över det, tänk om han är större än medelomkretsen?
Citera
2018-04-03, 21:12
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krusbar94
Sex med en oskuld är väl inte lika nice jmf med en erfaren. Sex med en ny partner brukar väl överlag vara sämre för att med tiden bli bättre och bättre då man lärt känna varandras kroppar osv. Det jag hört utav kompisar. Att lägga på oskuldfaktorn gör inte saken bättre eller lättare för killen. Det är vad jag tror iaf. Det är väl det som kan vara negativt med att erkänna att man är oskuld.

Sen tror jag tyvärr att det kommer märkas på mig. Jag har liksom aldrig tagit på en killes kön, det kommer märkas att jag inte är så erfaren när jag går ner på honom t.ex. Tänk om jag gör illa honom om mina tänder är i vägen, jag har en liten mun tvekar på att jag kan ta en kuk på 12 cm i omkrets. Har av nyfikenhet provat med en dildo en gång och den gick knappt in någon cm och då tänkte jag inte ens på att tänderna inte ska vara i vägen. Har seriöst ångest över det, tänk om han är större än medelomkretsen?
Det beror ju förstås på vad han är ute efter. Ifall han ser dig som en potentiell flickvän så är det bara en fördel ifall du är oskuld. Ifall han däremot bara är ute efter att ligga så spelar det nog inte så stor roll, däremot är en tjejs oskuld aldrig negativt ur en killes perspektiv. Killar och tjejer funkar olika, ni tjejer ser oskulda killar som losers medan killar inte ser oskulda tjejer som losers.
Citera
2018-04-03, 22:21
  #42
Medlem
2 månader sen trådstart och inget rajtantajtan än? Sluta hålla på resonera hit och dit och överanalysera olika utfall yada yada. Kör på och se vad som händer. Reflektera efteråt om du vill. Du är sugen, han är sugen.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback