Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-21, 10:58
  #1
Medlem
Nihennas avatar
Tänker avd en mer hardcore sorten, där man slipper massa tjejer som "baah tycker det är sååååå cooolt med DJ azzå <3".

Fester i lokal, men även raves (vet exempelvis att det var en för några år sedan i tågtunneln vid Ringön) eftersöks.

Hade en kompis som höll koll på sånt, men vi har dessvärre brutit så min enda kontakt inom den världen är som bortblåst.
Citera
2018-02-21, 11:21
  #2
Medlem
Tågtunneln på ringön är ju helt fantastisk...

Men men OnT: Det bästa (och ända) sättet är ju att bli medlem i "organisationerna" som anordnar fester. De skickar då ut mejl till alla medlemmar när det är fest på g. Leta upp ett facebook-event kanske, skriv upp dig i deras lista. Många samarbetar också så att om du skriver upp dig i Genesis register så får du mejl från tex Tekla också tror jag. Alla större event kräver också att du är medlem i förväg om du ska komma in.

Jag är sedan flera år medlem i hur många som helst och får flera mejl i månaden om olika fester (rave). Vet inte exakt hur jag skulle göra idag för att få in en fot dock..
Citera
2018-02-21, 11:38
  #3
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rooccoo
Tågtunneln på ringön är ju helt fantastisk...

Men men OnT: Det bästa (och ända) sättet är ju att bli medlem i "organisationerna" som anordnar fester. De skickar då ut mejl till alla medlemmar när det är fest på g. Leta upp ett facebook-event kanske, skriv upp dig i deras lista. Många samarbetar också så att om du skriver upp dig i Genesis register så får du mejl från tex Tekla också tror jag. Alla större event kräver också att du är medlem i förväg om du ska komma in.

Jag är sedan flera år medlem i hur många som helst och får flera mejl i månaden om olika fester (rave). Vet inte exakt hur jag skulle göra idag för att få in en fot dock..

Tackar! Precis vad jag sökte efter. Kollade in Genesis Facebook sida och den visade massa kommande evenemang
Citera
2018-03-15, 10:12
  #4
Medlem
Genesis eventproduktion håller faktiskt väldigt hög nivå, måste vara bland de bättre festarrangörerna i landet, även om det inte riktigt är min kopp med kaffe rent musikaliskt. Tror du skulle gilla det som fan.

Tågtunneln är för övrigt en klenod, det är tur att vi har så många "lokaler" som passar för den typen av arrangemang, för en del har ju försvunnit, dvs omvandlats och byggts om, t ex PEABs utveckling av Lyckholm.

Frågan är väl om GBG Film studios kommer vara kvar i framtiden, mig veterligen är det JM och Wallenstam som äger fastigheterna, så dom kommer nog utvecklas i framtiden.
__________________
Senast redigerad av Eaglesandshit 2018-03-15 kl. 10:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback