Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-27, 09:29
  #13
Medlem
Klownfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TubbyTommy
Biljettpriser ?
Finner det roligt att du inte kanner till skillnader mellan olika lander. Som en redneck amerikan som tror att Sverige och Danmark ar samma land.
Att du at Sverigedemokrat ar det inga tvivel om grabben....Ville bara papeka hur IQ befriad du ar, som SD anhangare typiskt brukar vara.

Du fick väl det meddelandet jag svarade på raderat av mod pga efterblivenhet, och nej jag är inte Sverigedemokrat
Citera
2018-02-27, 09:32
  #14
Medlem
stonedbybongs avatar
Knark överallt i nordstan
Citera
2018-02-27, 10:36
  #15
Medlem
0.999...s avatar
Det kan väl knappast komma som någon överraskning för någon som har vistats där mer än fem minuter? Varför "larmar" polisen om detta förresten. Det ligger väl knappast på allmänheten utan det är deras jobb att lösa det isåfall.

Mer klädsamt skulle vara om dom sa rakt ut att dom inte har någon kontroll och därför måste råda allmänheten att hålla sig undan efter ett visst klockslag osv. .
Citera
2018-03-01, 19:57
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TubbyTommy
Biljettpriser ?
Finner det roligt att du inte kanner till skillnader mellan olika lander. Som en redneck amerikan som tror att Sverige och Danmark ar samma land.
Att du at Sverigedemokrat ar det inga tvivel om grabben....Ville bara papeka hur IQ befriad du ar, som SD anhangare typiskt brukar vara.

Det är ironiskt med all den särstavning du gör, men det är billiga poäng.

Vad vill du få ut egentligen? Tycker du det är helt okej att det står människor mitt i Sveriges andra stad och säljer droger? Jag är väldigt drogliberal men tycker det är helt fucked up. Det är inte så jag vill se en liberal marknad. Säljarna i Nordstan borde inte finnas där. Har du ens varit där?
Citera
2018-03-01, 21:10
  #17
Medlem
ace_secs avatar
Sverige i ett nötskal!

Knarkande "baaaarn" som uppehåller sig illegalt i landet. Och polisen ser bara på.

Lösning:
1. Massgripanden
2. DNA-topsa alla
3. Ut ur landet
4. DNA-topsningen gör det omöjligt att komma tillbaka med ny identitet, såvida vi gör DNA-koll på alla asylsökanden framöver.

Vill inte ens TÄNKA PÅ hur mycket skit de ställer till med i Nordstan i form av butiks- och personstölder.
Citera
2018-03-01, 21:15
  #18
Medlem
De kan väl flytta hem till Fredrik Reinfeldt eller Svetsarn!De är ju dom som är ansvariga för det här.
Citera
2018-03-06, 02:03
  #19
Medlem
TubbyTommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldCoast
Det är ironiskt med all den särstavning du gör, men det är billiga poäng.

Vad vill du få ut egentligen? Tycker du det är helt okej att det står människor mitt i Sveriges andra stad och säljer droger? Jag är väldigt drogliberal men tycker det är helt fucked up. Det är inte så jag vill se en liberal marknad. Säljarna i Nordstan borde inte finnas där. Har du ens varit där?

Alla sarstavningar ? Foga troligt att du ens kan halfen sa mkt grammatik som mig och ordforrad ska vi inte ens tala om.

Har jag sagt att det ar ok att salja droger ?
Varfor haller du dig inte till amnet ? Du vet ju inte ens skillnaden mellan Afghanistan och Iran men vill garna havda dig? stick ivag snorunge. Att du ar overbevisad med din egen dumhet ar ingen sport langre
Men som sagt..visst ar du en akta SD. Det ar just det som skar sa djupt i din hjarna. Det stor dig att du ar sa forutsagbar.
Citera
2018-03-06, 02:35
  #20
Medlem
Ringhals3s avatar
Polisen larmar? Vad är det frågan om? Det är ju polisen som ska larmas!

Jag har inte sett någonting i svensk politik sedan 1980 som gjorts för att vi inte ska hamna i denna situation. Politikerna har med berått mod gjort allt de kan för att försätta oss i denna situation!

Att allmänheten inte skulle påverkas är ju rent skrattretande! Personrån och stölder är den huvudsakliga inkomstkällan för att finansiera knarket.

Utvisa samtliga ensamkommande oavsett ålder och håll dem internerade i läger i avvaktan på verkställd utvisning. Och gör likadant med samtliga utländska medborgare som begår brott i Sverige.

Och börja föra en politik som inte sänder ut pullfaktorer som lockar hit flyktingar som orsakar problem för landet.
Citera
2018-03-06, 02:37
  #21
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TubbyTommy
Alla sarstavningar ? Foga troligt att du ens kan halfen sa mkt grammatik som mig och ordforrad ska vi inte ens tala om.

Har jag sagt att det ar ok att salja droger ?
Varfor haller du dig inte till amnet ? Du vet ju inte ens skillnaden mellan Afghanistan och Iran men vill garna havda dig? stick ivag snorunge. Att du ar overbevisad med din egen dumhet ar ingen sport langre
Men som sagt..visst ar du en akta SD. Det ar just det som skar sa djupt i din hjarna. Det stor dig att du ar sa forutsagbar.

"Hälften så mycket som jag" heter det, inte "som mig" i övrigt håller jag med.
Citera
2018-03-06, 02:55
  #22
Medlem
Lacerdas avatar
Lär blattejävlarna att de kan klicka lim i plastpåsar och sniffa ångorna. Billigt sätt att droga sig på.
Citera
2018-08-01, 15:10
  #23
Medlem
TubbyTommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
"Hälften så mycket som jag" heter det, inte "som mig" i övrigt håller jag med.
Du ar illa tvungen att halla med, for vad annars hade hade fargat din personlighet..?
Citera
2018-08-01, 15:34
  #24
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TubbyTommy
Du ar illa tvungen att halla med, for vad annars hade hade fargat din personlighet..?

Och du är totalt efterbliven som inte kan växla över till svenskt tangentbord eller ens kan grundläggande grammatik.

Förövrigt så behövs bara ett "hade" i meningen men du är som sagt inte rättknullad så lika bra att:

Da fortsatta lasa fran oskolat maha sa som Samhall sager.

Käft förfan, idiot.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback